Ik heb op meerdere systemen FF draaien zonder problemen. Ná de update naar 57 krijg ik op alle (win10) systemen regelmatig bsod schermen met de melding bad_pool_caller. Dit gebeurt alleen als ik met de nieuwe ff57 bezig ben. Het is duidelijk dat ff dit veroorzaakt.Voor install geen problemen. Heeft iemand hier ook last van?
Vraag
Alle reacties
Ik heb hier zelf (nog) geen problemen mee ervaren, of over gehoord.
Wél weet ik dat FF Quantum (Dat is naar mijn weten ook V.57) een stuk meer RAM gebruikt dan voorheen.
Gezien Bad_Pool_Caller te maken heeft met het aansturen van resources, lijkt het er op dat de machines óf niet genoeg RAM beschikbaar hebben, óf niet genoeg RAM 'toegekend' aan FF.
Hoeveel RAM hebben de systemen? Zijn dit standalone of draaien ze via een server / meerdere servers?
Wél weet ik dat FF Quantum (Dat is naar mijn weten ook V.57) een stuk meer RAM gebruikt dan voorheen.
Gezien Bad_Pool_Caller te maken heeft met het aansturen van resources, lijkt het er op dat de machines óf niet genoeg RAM beschikbaar hebben, óf niet genoeg RAM 'toegekend' aan FF.
Hoeveel RAM hebben de systemen? Zijn dit standalone of draaien ze via een server / meerdere servers?
Dank voor je reply. In beide separate systemen zit 8GB Ram. Beiden hebben een i5 proc. Het zijn standalone pc's. Voorlopig terug naar FF56. Geen problemen meer.. Ik weet dat 57 bij elke tab een aparte .exe draait. Dat zou mogelijk een probleem kunnen zijn, maar 8 gig lijkt mij voldoende ram. Is er een mogelijk heid meer geheugen toe te kennen aan FF?
Heb je toevallig ook een update van Windows zelf gedaan?
Heb hier zelf namelijk ook last van gehad i.c.m. de Killer netwerk drivers.
Na herinstallatie van deze drivers was het probleem verholpen =)
Heb hier zelf namelijk ook last van gehad i.c.m. de Killer netwerk drivers.
Na herinstallatie van deze drivers was het probleem verholpen =)
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Ik zou allereerst naar video- en netwerkdrivers kijken. BSOD’s krijg je niet van een applicatie. Dat moet aan defecte hardware of driverproblemen liggen. En defecte hardware op alle machines is wat al te toevallig. Dus kijk eerst naar drivers.
Ben een klein stukje verder. Allereerst had ik mijn videodriver geupdate. Probleem bleef. Vervolgens de driver van mijn netwerkkaart geupdate. Waar ik ook naar keek is de drivers van openvpn. Ik heb nordvpn en heb die er ff af gegooid. Probleem is tot nu toe niet terug. Binnenkort nordvpn weer even aanzetten. Ik had de win10 fall update gedraaid en dacht dat her daar iets mee te maken had, maar dat lijkt van niet. Wel lees ik steeds meer dat FF 57 nog niet helmaal je van het is. Dus blijf ik bij 56. Kortom: oorzaak lijkt te liggen in de netwerkkaart driver OF de drivers die open vpn installt doordat ik met nordvpn werk. Ik ga stapje voor stapje weer nord vpn aanzetten en dat weer de fall update proberen. Dank voor jullie suggesties!
Pagina: 1