Outlook accepteert geen verbinding met een Exchangeserver (meer) als die aan de serverkant niet goed is ingesteld.
"vroeger" kon je nog handmatig het adres invullen van de server. En vroeger kreeg ik dus ook mail binnen in Outlook van de server van mijn werk.
En nu niet meer, dus graag hulp of uitleg. Misschien is het gewoon onmogelijk.
Werk/server: geen idee precies, maar er wordt gewerkt met GroupWise. Om mail binnen te halen met telefoon/ipad/etc is er een server gemaakt: sync.domein.nl
Hiermee kan ik ook mail ontvangen en versturen via de iPhone.
Op vorige laptop win7/outlook2010 kreeg ik uiteindelijk ook de mail werkend.
Nu op Win10/office2010/2013/2016 niet meer. Alle drie geprobeerd.
Als ik een account toevoeg en kies voor de optie: Exchange, krijg ik de melding dit niet in Outlook te doen maar bij de instellingen.
Dat lukt dan ook, de server kan ik hier handmatig invoeren, er is verbinding.
Dit account krijg ik echter niet geopend in Outlook. De mail-app handelt dit af en dat is juist wat ik niet wil.
Graag tips om verder te komen, of de bevestiging dat dit niet gaat werken .
"vroeger" kon je nog handmatig het adres invullen van de server. En vroeger kreeg ik dus ook mail binnen in Outlook van de server van mijn werk.
En nu niet meer, dus graag hulp of uitleg. Misschien is het gewoon onmogelijk.
Werk/server: geen idee precies, maar er wordt gewerkt met GroupWise. Om mail binnen te halen met telefoon/ipad/etc is er een server gemaakt: sync.domein.nl
Hiermee kan ik ook mail ontvangen en versturen via de iPhone.
Op vorige laptop win7/outlook2010 kreeg ik uiteindelijk ook de mail werkend.
Nu op Win10/office2010/2013/2016 niet meer. Alle drie geprobeerd.
Als ik een account toevoeg en kies voor de optie: Exchange, krijg ik de melding dit niet in Outlook te doen maar bij de instellingen.
Dat lukt dan ook, de server kan ik hier handmatig invoeren, er is verbinding.
Dit account krijg ik echter niet geopend in Outlook. De mail-app handelt dit af en dat is juist wat ik niet wil.
Graag tips om verder te komen, of de bevestiging dat dit niet gaat werken .