Ik heb vorig jaar een Note 4 besteld op bol.com. omdat ik vrij snel al problemen ondervond met dit toestel ben ik naar de Samsung winkel gegaan. Een medewerker daar vertelde mij toen dat deze telefoon hardstikke Chinees was en dat hij mij niet kon helpen. Ik heb toen de webshop en bol.com gecontacteerd, eerst werd er maar niet gereageerd en als er werd gereageerd zeiden ze dat het onmogelijk was. Bol.com wilt dus een bewijs van Samsung zelf dat dit een nep toestel is. Samsung wilt niks met dit toestel te maken hebben en wilt mij geen bewijs geven. Wel mocht ik foto's maken van een tablet waarop stond dat het een nep toestel was. Deze foto's heb ik gestuurd naar bol.com maar dit was niet genoeg. Ze willen zwart op wit van Samsung den bewijs. Ik ben hier al maanden mee bezig en ik krijg onmogelijk een bewijs van Samsung. Bol.com wilt mij anders niet verder helpen. Ik heb 750 euro betaald voor dit toestel en ik begin nu echt wanhopig te worden. Wat kan ik doen om te bewijzen dat dit toestel nep is en hoe kan ik anders aan een bewijs komen.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.