Ik heb een telefoon vanuit Engeland naar Nederland laten versturen met Royal Mail. Nou gaat het allemaal erg traag en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ik zal een afbeelding toevoegen met de Track en Trace tot en met vandaag dinsdag 21 nov.
Afbeelding toevoegen wil niet lukken dus ik zal het even uittypen
woensdag 15 nov 07:34 pm: sent at post office
Donderdag 16 nov 07:21 pm: item collected
Donderdag 16 nov 07:35 pm: on its way to hwdc airsure south midlands mail center
vrijdag 17 nov 02:03 am: arrived at Heathrow worldwide dc
vrijdag 17 nov 09:00 am: on its way to rotterdam Netherlands
maandag 20 nov 07:48 am: arrived in country rotterdam Netherlands
Dit was de laatste update.
Het lijkt er nu op dat mijn pakketje er 3 dagen over heeft gedaan om van engeland naar nederland te vliegen. Ook staat er sinds vrijdag "handed to delivery partner'' en "there may be more information on our delivery partner's website". Dan word je doorgestuurd naar een pagina van post nl waar je een barcode kan invoeren om het pakketje te volgen maar die barcode heb ik nog niet.
Misschien maak ik me zorgen om niks, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Afbeelding toevoegen wil niet lukken dus ik zal het even uittypen
woensdag 15 nov 07:34 pm: sent at post office
Donderdag 16 nov 07:21 pm: item collected
Donderdag 16 nov 07:35 pm: on its way to hwdc airsure south midlands mail center
vrijdag 17 nov 02:03 am: arrived at Heathrow worldwide dc
vrijdag 17 nov 09:00 am: on its way to rotterdam Netherlands
maandag 20 nov 07:48 am: arrived in country rotterdam Netherlands
Dit was de laatste update.
Het lijkt er nu op dat mijn pakketje er 3 dagen over heeft gedaan om van engeland naar nederland te vliegen. Ook staat er sinds vrijdag "handed to delivery partner'' en "there may be more information on our delivery partner's website". Dan word je doorgestuurd naar een pagina van post nl waar je een barcode kan invoeren om het pakketje te volgen maar die barcode heb ik nog niet.
Misschien maak ik me zorgen om niks, ben benieuwd naar jullie ervaringen.