Ervaringen met Royal Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 11.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fractalised
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-06 11:26
Ik heb een telefoon vanuit Engeland naar Nederland laten versturen met Royal Mail. Nou gaat het allemaal erg traag en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ik zal een afbeelding toevoegen met de Track en Trace tot en met vandaag dinsdag 21 nov.

Afbeelding toevoegen wil niet lukken dus ik zal het even uittypen

woensdag 15 nov 07:34 pm: sent at post office

Donderdag 16 nov 07:21 pm: item collected

Donderdag 16 nov 07:35 pm: on its way to hwdc airsure south midlands mail center

vrijdag 17 nov 02:03 am: arrived at Heathrow worldwide dc

vrijdag 17 nov 09:00 am: on its way to rotterdam Netherlands

maandag 20 nov 07:48 am: arrived in country rotterdam Netherlands

Dit was de laatste update.

Het lijkt er nu op dat mijn pakketje er 3 dagen over heeft gedaan om van engeland naar nederland te vliegen. Ook staat er sinds vrijdag "handed to delivery partner'' en "there may be more information on our delivery partner's website". Dan word je doorgestuurd naar een pagina van post nl waar je een barcode kan invoeren om het pakketje te volgen maar die barcode heb ik nog niet.

Misschien maak ik me zorgen om niks, ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Sjaak_Afhaak

Bleh!

iets zegt me dat de douane wat traag is, en dat het probleem niet zozeer bij de postbedrijven ligt.

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:26
Bel even met PostNL.

Ik heb dit ook gehad vanuit Amerika, bleek dat mijn pakketje al een aantal dagen bij de lokale afhaal plaats lag. Ze waren vergeten om een aflever briefje door de bus te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:55:
iets zegt me dat de douane wat traag is, en dat het probleem niet zozeer bij de postbedrijven ligt.
Engeland hoort nóg bij de EU, hè :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Daar heb je toch al eerder vragen over gesteld?
telefoon van engeland naar nederland versturen

Enne, je zou eerst eens moeten weten of PostNL wel diegene is die jouw pakketje alhier aflevert! Ik heb ook al meegemaakt dat een bestelling via eBay, uit de UK verzonden vanaf een Local Postoffice, via Sandd, hier in NL werd afgeleverd. En dat duurde zomaar 10 dagen! :-(

Je zou kunnen proberen of https://www.internationalparceltracking.com je tracking code herkent. (kun je gewoon de buitenlandse tracking code invoeren)

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 21-11-2017 10:05 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Had zelf een pakje Royal Mail -> PostNL binnen drie dagen in huis, maar dat was midden in de week, met 'n weekend ertussen duurt 't nu eenmaal wat langer.
Pakje is volgens je bericht pas sinds maandag in NL, kan dus op z'n vroegst vandaag aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:48
Het heeft er niet 3 dagen over gedaan om naar rotterdam te gaan. Maar eerder 3 dagen(lees ook nog eens weekend). voor postnl een update aan Royalmail heeft gegeven. En die Royal mail het ook nog eens cverwerkt heeft). je heb gister nog een update gehad van Royal mail. Grote kans dat hij vandaag binnenkomt.

@Marly Dus er is geen Douane controle binnen Europa? lijkt mij sterk. Alleen zal dat iets minder lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fractalised
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-06 11:26
ehtweak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:00:
Daar heb je toch al eerder vragen over gesteld?
telefoon van engeland naar nederland versturen

Enne, je zou eerst eens moeten weten of PostNL wel diegene is die jouw pakketje alhier aflevert! Ik heb ook al meegemaakt dat een bestelling via eBay, uit de UK verzonden met Royal Mail, via Sandd, hier in NL werd afgeleverd. En dat duurde gewoon zomaar 10 dagen! :-(

Je zou kunnen proberen of https://www.internationalparceltracking.com je tracking code herkent. (kun je gewoon de buitenlandse tracking code invoeren)
De link die je stuurde herkende mijn code van royal mail, en de bezorger blijkt al onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
@loki504

Vrij verkeer van goederen binnen de EU:
https://www.europa-nu.nl/...vrij_verkeer_van_goederen

Dus alleen binnen de EU, maar dat is inmiddels bijna heel Europa :)

@Fractalised Zie je wel, inderdaad zorgen om niks ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Marly op 21-11-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Marly schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
@loki504

Vrij verkeer van goederen binnen de EU:
https://www.europa-nu.nl/...vrij_verkeer_van_goederen

Dus alleen binnen de EU, maar dat is inmiddels bijna heel Europa :)

@Fractalised Zie je wel, inderdaad zorgen om niks ;)
Dan vraag ik mij af waarom er met enkele regelmaat pakketjes met vuurwerk uit bv polen onderschept worden als er geen controle meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
@loki504 Off-topic hier, maar dat gaat om illegaal vuurwerk en is in samenwerking met de politie, dit gebeurt langs de Belgische grens ook in de laatste weken van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Marly schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:21:
@loki504 Off-topic hier, maar dat gaat om illegaal vuurwerk en is in samenwerking met de politie, dit gebeurt langs de Belgische grens ook in de laatste weken van het jaar
In mijn ogen niet offtipic. Er bestaat toch de kans dat TS zijn pakketje aan die zelfde controle is onderworpen?
Al zal UK>NL minder snel gebeuren als bv polen>NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien het probleem, blijkbaar, al is opgelost en ik hier toch echt eigen inzet mis, gaat dit topic op slot. Verder is het vragen naar ervaringen in de regel niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2017 10:48 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.