Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:18
Mijn vraag
Onboard bluetooth uitschakelen werk niet. Aangezien de onboard bluetooth niet functioneert (al vanaf het moment dat ik het kocht maar kwam er pas later achter. probleem is dat deze geen apparaten herkent), heb ik onlangs een los bluetooth stickje gekocht. Stickje werkt op zich prima. De onboard bluetooth heb ik via apparaatbeheer uitgeschakeld. Probleem is echter dat op willekeurige momenten de onboard bluetooth weer actief wordt en deze gezien wordt als 'master/primair' en mijn bluetooth tobo niet werkt. Weet iemand de oplossing hiervoor? Wanneer de onboard bluetooth weer actief wordt, geeft de stick een stuurprogrammafout.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord: Asrock H110M-ITX/ac incl. onboard bluetooth
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- via apparaatbeheer onboard bluetooth uitgeschakeld
- bios settings gezocht maar niets gevonden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:19
Ik kan het ook niet zo snel voor je vinden in de BIOS waar dit zou moeten staan.
Zou het wellicht kunnen helpen om de stuurprgramma te herinstalleren?
In apparaatbeheer ga je naar je Bluetooth onboard chip, selecteer Zoek naar stuurprogramma's, selecteer 'Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken' en dan en selecteer 'Kies uit een lijst met stuurprogramma's op mijn computer'. En kies dan misschien een andere stuurprogramma (standaard Windows misschien).
En als dat niet werkt zou je kunnen proberen de installatie ongedaan maken. Dan zou het ook niet actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
ik ben wellicht niet helemaal volledig geweest maar de door jou aangehaalde opties heb ik ook allemaal geprobeerd maar helaas geen resultaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moet je hier EASY Driver voor je netwerk niet voor installeren en daarmee dan BT uitschakelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
@MAX3400 dat ga ik even proberen. tnx!