Ik wil graag mijn systeem upgraden met een nieuwe gpu maar weet niet precies wat mijn systeem aankan want ik wil geen bottlenecks maken met een random aankop natuurlijk
...
mijn huidige systeem bestaat nu uit:
CPU: Intel Core i5-4460 Boxed
MB: ASRock B85M Pro4
GPU: MSI Radeon R9 270 2GB GAMING
voeding: XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze
en 8gb RAM (wilde dit misschien naar 16 halen weet niet of dat heel veel nut gaat hebben hoor het graag)
mijn gpu was wel goed toen ik hem kocht voor de prijs die hij heeft gekost maar steeds meer nieuwe dingen moeten op low settings gezet worden voor een mooi fps en dat is wat jammer
...
het liefste blijf ik eigenlijk onder de 450 euro maar als er beter gpu's zijn waar ik nog steeds mijn systeem niet me bottleneck dan hoor ik die suggesties graag.
Alvast bedankt!
...
...
mijn huidige systeem bestaat nu uit:
CPU: Intel Core i5-4460 Boxed
MB: ASRock B85M Pro4
GPU: MSI Radeon R9 270 2GB GAMING
voeding: XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze
en 8gb RAM (wilde dit misschien naar 16 halen weet niet of dat heel veel nut gaat hebben hoor het graag)
mijn gpu was wel goed toen ik hem kocht voor de prijs die hij heeft gekost maar steeds meer nieuwe dingen moeten op low settings gezet worden voor een mooi fps en dat is wat jammer
...
het liefste blijf ik eigenlijk onder de 450 euro maar als er beter gpu's zijn waar ik nog steeds mijn systeem niet me bottleneck dan hoor ik die suggesties graag.
Alvast bedankt!
...
[ Voor 6% gewijzigd door jipper9 op 21-11-2017 03:05 . Reden: was iets vergeten toe te voegen ]