Printer aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

• meesjagerman
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-05-2021
Klinkt een beetje gek, maar ik heb dringend een nieuwe printer nodig. Mn cardridges van de canon MG2650 (volgens mij) zijn op en ik ben niet tevreden over de prestaties. Daarom wil ik graag een nieuwe en wil ik geen geld meer in mn oude stoppen

Ik zoek een?
Printer

Wat is je budget?
Ik had zo rond de 70 euro in gedachte, maar aangezien de printer best lang mee moet kunnen gaan vind ik het niet erg om een paar tietjes meer te besteden.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisgebruik. Voornamelijk verslagen voor school en gewoon de standaard dingetjes. Echter wil ik wel goede kwaliteit kleuren prints hebben.

Eisen:

* Goede kwaliteit prints kleur en z/w
* Apple Airprint. Ik moet vaak wat via de iPad uitprinten en dan werkt dat het beste
* Niet te luid
* schermpje
* WiFi
* Automatisch dubbelzijdig printen
* Scannen en kopiëren

Wensen:

* Prijs/kwaliteit
* Leuke prijs cardridges
* Touchscreen
* het liefst een papierlade. Het papier soort van naar boven gericht is onhandig in de kast
* Snel

Wat ik al gevonden heb:
https://tweakers.net/pric...8/hp-envy-5640-e-aio.html
- Mooie printer, voldoet aan alle eisen maar cardridges duur
- Populair

https://tweakers.net/pric.../brother-dcp-j4120dw.html
- Printer zelf wat aan de dure kant maar kan ook A3 printen (weet niet of ik dat ooit ga gebruiken)

Alvast bedankt

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Nagenoeg alle printers onder de 200 euro gaan weinig beter zijn dan die MG2650. Waar daarbij heb je ook nog dat zo'n beetle alle inkjet printers eigenlijk alleen rendabel zijn voor fabrikanten als ze ook flink wat cartridges kunnen verkopen, daar zit de winst in.

Stel dat je een goede prijs-/kwaliteitverhouding wil hebben kan je ook starten bij de cartridges: neem de cartridges die de juiste prijs/prints hebben en zoek de bijbehorende printer op. Daarna even filteren op de gewenste functies en je bent er.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-02 18:35
Misschien is het een raar advies, maar kun je niet beter op school printen?

Het kost misschien geld, maar het is nog altijd stukken goedkoper dan zelf een printer aanschaffen en de kwaliteit is meestal stukken beter omdat daar vaak een kleuren laserprinter staat.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.