Toon posts:

HP 350 Mobile printer, iemand ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil voor 2 toshiba laptops,
een irda printer hebben, nu raad men mij een hp 350 mobile printer aan, heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ja. Gooi het infrarood oog maar in de prullebak en neem een bi-directionele kabel mee.

Verder is het een goed printertje als je af en toe wat moet printen. Fijn voor onderweg. Niet snel, niet handig in kleur, kleine sheetfeeder, wel klein en mobiel en stevig.

Een aanrader voor als je vaak onderweg bent.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 10:22 schreef Kirpeknots het volgende:
Ja. Gooi het infrarood oog maar in de prullebak en neem een bi-directionele kabel mee.

Verder is het een goed printertje als je af en toe wat moet printen. Fijn voor onderweg. Niet snel, niet handig in kleur, kleine sheetfeeder, wel klein en mobiel en stevig.

Een aanrader voor als je vaak onderweg bent.
Heee bedankt, maar ehm, wat is er mis met de IRDA dan? En raad je een andere mobile printer aan met IRDA dan?

thnx

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik gebruikte hem met een Compaq notebook.

Voor goede IRDA moest hij precies goed voor het oog staan en dan kon het papier niet meer goed uit de printer komen omdat het vastliep tegen de kast van mijn notebook. Veel papier verpest door dat oog.

Het heeft me heel veel irritatie bezorgd en ik was echt reteblij met die kabel i.p.v. infrarood. Infrarood zal ook wel energie gebruiken van je laptop. Want het is gewoon een lampje.

Infrarood werkte bij mij gewoon niet goed (Win98Se).

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Ik weet dat ze niet goed passen in de meeste notebook tassen. Ze zijn net iets te groot om ze samen met het notebook in 1 tas te vervoeren.

De Canon BJC-85 is kleiner en past beter.

Maar is wel canon :(