Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Van rond de 800 euro naar de 606 euro, een 1080 ti asus rog bij max ICT.
Nu kijk ik naar de reviews en begin wel bang te worden :P
Kan elke webshop in de 'pricewatch' voorkomen of toch alleen de betrouwbare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 15:15
Als je de webshop niet vertrouwd, koop je het niet. Anders koop je het wel. Zo moeilijk is het niet

[ Voor 86% gewijzigd door iCore op 20-11-2017 21:12 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Maxict is gewoon weer aan het klooien? Net ook al een andere videokaart met mega-korting...althans, zo leek het:
1070 TI - MaxICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 15:15
Vaak maakt Max ICT foutjes met de prijzen.

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had eerst de verkeerde gelinkt, maar nu staat die van 606 euro ook gekoppeld aan dit topic. Als ik doorklik naar MaxICT staat die prijs er echt (dacht eerst dat het misschien de prijs ex BTW was), maar ik vraag me af of ze hem daarvoor gaan leveren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
lijkt me een tikfout. De ROG versie als allergoedkoopste? Je bent gewoon 6 week je geld kwijt voordat ze het terugstorten vanwege een foutje.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:16:
maar ik vraag me af of ze hem daarvoor gaan leveren......
Ik gok dat ze een "4launch-je" doen: je 'm laten bestellen, dan zeggen dat 'ie toch niet op voorraad is, je geld even een paar dagen/weken vasthouden, en dan terugstorten nadat je een keer of wat gebeld hebt.

Tenzij ze in de tussentijd failliet gaan natuurlijk ;)

Mijd dit soort asshat-shops gewoon als de pest, bestel bij een shop met goede reviews die niet regelmatig dit soort geintjes uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Ik ben nieuw op tweakers, zelf dacht ik dat de shops op de 'pricewatch' allemaal betrouwbaar waren. Kennelijk heb ik het dus mis. Max ICT zet ook onderin hun pagina 'tweakers' neer, vandaar dat ik het hier even plaatst wat er aan de hand is. Een tikfoutje kan je niet maken met 10 producten lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Er gaat, blijkbaar, iets mis met de productdatabases bij Max ICT, dit hoeft niet van elk product gemeld te worden hier. Wil je foutieve prijzen doorgeven, kan dit via de methode die in Terugkerende foutieve prijzen beschreven is.

Verder horen aanbiedingen thuis in Aanbiedingen en Kortingscodes. Hier gaat ook gelijk een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.