Om het werk dat ik doe op de PC gemakkelijker te maken, ga ik samen met een vriend een PC bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het voornaamste gebruiksdoel van het nieuwe systeem zal het maken van videos zijn. Ik gebruik hiervoor Adobe Premiere Pro en daarnaast gebruik ik ook nog andere programma's van Adobe, zoals Photoshop, After Effects en Illustrator. Het systeem zal ook worden gebruikt voor school, dus office moet goed kunnen functioneren. Het systeem moet ook kunnen werken op twee beeldschermen in 2 verschillende kamers, zodat twee mensen tegelijkertijd op het systeem kunnen werken. Er zal nooit aan filmpjes worden gewerkt op hetzelfde moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het Systeem mag maximaal inclusief verzendkosten 800 euro kosten.
k heb al een lijst gemaakt. Ik zou het fijn vinden als jullie hier naar kunnen kijken en zo nodig hierop kunnen reageren en zo nodige aanpassingen kunnen maken.
Dit is mijn lijstje:
Processor: AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler
Moederbord: MSI B350 PC Mate
Videokaart: Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB
Hardeschijf: Seagate Barracuda, 1TB
SSD: Sandisk SSD Plus 120GB
Werkgeheugen: Crucial CT2K4G4DFS8213
Behuizing: Fractal Design Core 3000 USB 3.0
Voeding: EVGA SuperNOVA NEX650G
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag enige aanpassingen van jullie willen horen, zodat het systeem voldoet aan de eisen die nodig zijn om het doel van het systeem te behalen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het voornaamste gebruiksdoel van het nieuwe systeem zal het maken van videos zijn. Ik gebruik hiervoor Adobe Premiere Pro en daarnaast gebruik ik ook nog andere programma's van Adobe, zoals Photoshop, After Effects en Illustrator. Het systeem zal ook worden gebruikt voor school, dus office moet goed kunnen functioneren. Het systeem moet ook kunnen werken op twee beeldschermen in 2 verschillende kamers, zodat twee mensen tegelijkertijd op het systeem kunnen werken. Er zal nooit aan filmpjes worden gewerkt op hetzelfde moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het Systeem mag maximaal inclusief verzendkosten 800 euro kosten.
k heb al een lijst gemaakt. Ik zou het fijn vinden als jullie hier naar kunnen kijken en zo nodig hierop kunnen reageren en zo nodige aanpassingen kunnen maken.
Dit is mijn lijstje:
Processor: AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler
Moederbord: MSI B350 PC Mate
Videokaart: Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB
Hardeschijf: Seagate Barracuda, 1TB
SSD: Sandisk SSD Plus 120GB
Werkgeheugen: Crucial CT2K4G4DFS8213
Behuizing: Fractal Design Core 3000 USB 3.0
Voeding: EVGA SuperNOVA NEX650G
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag enige aanpassingen van jullie willen horen, zodat het systeem voldoet aan de eisen die nodig zijn om het doel van het systeem te behalen.