Toon posts:

kan geen films meer naar HD kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had twee dagen terug al een post maar die is van de wereld verdwenen zo te zien. :?

Ik heb de laatste via 4in1 driver en de laatste bios update en de ME patch al geinstalleerd.

Als ik een avi kopieer naar m'n HD krijg ik als hij bijna klaar is een foutmelding "kan directory niet meer vinden ofzo" en is er dus nix gekopieerd. Het wordt nu nog leuker.
Als ik 2VCD's (tegelijk)naar de HD kopieer gaat de 1e CD in CDrom speler 1 goed(deze geeft met avi bestanden dezelfde fout)en de 2e CD in CDrom speler 2 fout. 1 komplete map is dan leeg. Als ik deze CD dan in het andere CDrom station doe kan ik deze ene dir wel kopieeren. Sterker nog als twee andere VCD's kopieer (andere film) loopt hij op dezelfde directory vast.

:( rotte is dus wel dat ik avi's die 1 bestand zijn via geen van beide spelers kan kopieeren naar m'n HD
Kan iemand me helpen???

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
VIA 686B-bug ?? Kopieren van grote bestanden resulteert in data-corruption.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 23:23
Probeer eens een wat oudere versie van de via 4in1 drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Dacht dat die bug met de nieuwste via drivers was opgelost. Had er trouwens tot 4 weken terug geen last van.
De map die hij van de VCD's niet kon kopieeren was trouwens maar zo'n 3 MB groot dus lijkt niet op die bug toch!?

Zal inderdaad een met de oudere via drivers gaan rotzooien.

Nog andere opties.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Probeer eens OnTheFly van CD naar CD :?

Wat doe je moerlijk van CD naar HD :?
Of red je het niet OnTheFly :?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
Toevallig ook nog een SBLive erin zitten ??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen geluidskaart gebruik nog de on board sound.

Ik kopieer de films naar m'n HD omdat het afspelen van films dan beter gaat.
Met kopieeren (regstreeks) heb ik nog geen problemen gehad en ook opmerkelijk genoeg met muziek CD's via een image (nog) niet.

:?

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 10:38 schreef dhm00 het volgende:
Probeer eens OnTheFly van CD naar CD :?

Wat doe je moerlijk van CD naar HD :?
Of red je het niet OnTheFly :?
Lijkt me niet zo raar? Als ik een DivXje wil kijken zet ik die ook eerst op HDD, omdat ik geen behoefte heb aan een CD-ROM die steeds gaat opspinnen enzo :(

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Op woensdag 11 juli 2001 10:47 schreef AlvaK het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo raar? Als ik een DivXje wil kijken zet ik die ook eerst op HDD, omdat ik geen behoefte heb aan een CD-ROM die steeds gaat opspinnen enzo :(
Beetje omslachtig toch koop dan een goede CD-Rom player :?

Als ik een filumpie wil zien duw ik gewoon een CD in de player gaat goed hoor of het nou Divx of VCD is...... :9

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:52

Talon

Booooom !

heb je er nog een tweede harde schijf inzitten met een bootable partitie ?
Als dat het geval is kan dat ook problemen geven ...
vraag me niet waarom ....maar ik heb het zelf soms ook ... (win98 als tweede harde schijf bootable via boot-us)
En wat een beetje hielp bij mij ,was om even te checken of mijn IDE-kabels wel klopte met het type aansluiting wat ik heb (ata66 ata33 ata 100) en of ze niet beschadigd waren...
na het vervangen van mijn ata 66 kabeltje heb ik er een stuk minder last van ..
Succes :)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 10:08 schreef Subbase het volgende:
Had twee dagen terug al een post maar die is van de wereld verdwenen zo te zien. :?
Je 'oude' draadje staat in OPSLAGMEDIA & I/O Controllers.... daar hoort die namelijk in thuis...

Verwijderd

Topicstarter
Heb 1HD op IDE1 en twee CDrom stations op IDE2 zal de kabeltjes eens omwisselen om te kijken of er een kink in de kabel zit zeg maar ;)

(nu al twee dingen om te doen!) :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net ook maar ff de bugfix patch neergehaald om die ook vanavond te proberen.

(al 3 dingen! WOW)
Pagina: 1