Gereserveerd
Als er interesse is in de game wordt topic post uitgebreid.
Als er interesse is in de game wordt topic post uitgebreid.
Misschien kan je al wat meer info geven waardoor mensen geïnteresseerd raken in de game? Of vertellen waarom deze je leuk lijkt? 
Dat helpt vaak wel om de discussie op gang te helpen.
Dat helpt vaak wel om de discussie op gang te helpen.
Speel het nu een paar dagen op de tablet, wel leuk maar af en toe ook een frustrerend spel.
Vooral als ik net wat leuke spulletjes in mijn inventory heb, maar dan gedood wordt door een andere speler.
Vooral als ik net wat leuke spulletjes in mijn inventory heb, maar dan gedood wordt door een andere speler.
Als je denkt het niet te halen is het slim om naar de buitenkant te lopen! Zodat je niet dood gaat wacht 1 a 2 min en poppetje is weg
Ik speel dit nu een paar dagen en moet zeggen dat het mij erg aanspreekt, de mogelijkheden zijn eindeloos, leuk verzamelen en bouwen, af en toe vechten tegen andere spelers en zombies. alleen die hordes zijn irritant.
PSN: sjaak99 //
via prime; https://www.amazon.com/b?...ref_=SM_LDOES01_P9_LPHERO bij deze game uitgekomen, initieel ziet het er wel interresant uit (server 1)
wordt dit nog beetje actief gespeeld? of kansloze melkkoe (zoals de meeste games die laatste tijd mobiel gespeeld heb)
wordt dit nog beetje actief gespeeld? of kansloze melkkoe (zoals de meeste games die laatste tijd mobiel gespeeld heb)
Pagina: 1