OnePlus 5T Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@WoutF in reviews: OnePlus 5T - Voor wie groter altijd beter vindt staat het volgende:
De telefoon draait op OnePlus' eigen OxygenOS, dat gebaseerd is op Android 7.4.1.
De laatste 7.x.x versie van Android is volgens mij 7.1.2.

Daarnaast:
Voor de OnePlus 3 en 3T is op het moment van schrijven een publieke bètatest van Oreo aan de gang.
De Oreo publieke update is zelfs dit weekend al verschenen: nieuws: OnePlus brengt Android 8.0-update uit voor 3- en 3T-smartphones.

Edit: Verder mis ik in de review de beschrijving van de frontcamera. Is het een bewuste keus geweest om die niet mee te nemen?

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:59

WoutF

Hoofdredacteur
Ik was denk ik in de war met OxygenOS 4.7.1 8)7 Gefixt en ook de passage over Oreo aangepast. De tekst stond voor het weekend al klaar en was zelf dit weekend offline, vandaar. Wat betreft de frontcamera; een heleboel aan de OnePlus 5T is gelijk aan de 5 en op die zaken ben ik bij deze review niet specifiek ingegaan. Daaronder valt de frontcamera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:18
WoutF schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:25:
Ik was denk ik in de war met OxygenOS 4.7.1 8)7 Gefixt en ook de passage over Oreo aangepast. De tekst stond voor het weekend al klaar en was zelf dit weekend offline, vandaar. Wat betreft de frontcamera; een heleboel aan de OnePlus 5T is gelijk aan de 5 en op die zaken ben ik bij deze review niet specifiek ingegaan. Daaronder valt de frontcamera.
Ik kan er toch overheen lezen, maar in de OnePlus 5 review zie ik ook niks over de frontcamera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
WoutF schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:25:
Ik was denk ik in de war met OxygenOS 4.7.1 8)7 Gefixt en ook de passage over Oreo aangepast. De tekst stond voor het weekend al klaar en was zelf dit weekend offline, vandaar.
Dat dacht ik inderdaad al.
Wat betreft de frontcamera; een heleboel aan de OnePlus 5T is gelijk aan de 5 en op die zaken ben ik bij deze review niet specifiek ingegaan. Daaronder valt de frontcamera.
Logisch dat het dan niet (opnieuw) wordt behandeld. Maar een verwijzing naar de OP5 review zou ik op dat punt wel logisch vinden. Al kan ik, net zoals @Danny.G, niks over de frontcamera vinden in de OP5 review.

[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 16:41 ]