Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn laptop open geschroefd met het idee om het moederbord etc. achter op het beeldscherm van de laptop te plakken en deze vervolgens weer met behulp van een stuk hout aan de muur te bevestigen. (en dan besturen met een draadloos toetsenbord en muis) ( dus de hardware uit de laptopbehuizing te halen en deze in een andere behuizing achter het beeldscherm te klappen als een grote tablet..)

Echter nu alles netjes geplakt en bevestigd is heb ik een probleem. Hij start niet meer op..

Het kan zijn dat het probleem slechts in de voedingkabel zit deze is namelijk niet origineel van de laptop zelf maar ik merkte toevallig dat deze paste en weet dus niet of deze ook stroom doorlaat. ( oorspronkelijk van een KPN tv kastje werkt wel met het kpn kastje zelf. )

Het kan dus gewoon zo zijn dat deze voeding niet correct is en ik het origineel moet bestellen maar voordat ik deze extra tientjes weer uit geef.. Iemand tips of ideeen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, natuurlijk gaat dat niet werken. Grote kans dat je wat stuk maakt als je lukraak adapters op apparatuur aansluiten.

Neem een compatible laptop adapter, dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 16:34
Wat heb je met de batterij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Waarschijnlijk is die adapter van KPN veel te zwak. Zonder een accu kan hij dan überhaupt niet starten.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Daarnaast, als je een mb op een stuk hout monteert kan het zijn dat benodigde aardpunten er niet meer zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@DukeBox Ik heb het MB inderdaad op een stuk hout gemonteerd maar hier tussen zit nog een stuk ijzer. Ik ging er vanuit dat dit voldoende was?

@Slaut De batterij zit nog netjes op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NOFI maar een laptop heeft vaak een adapter die > 65W in de specs heeft staan. Kan me niet voorstellen dat "het KPN kastje" dat ook heeft; dat zou betekenen dat KPN sterkere adapters levert dan Intel bij de Kaby Lake i7 NUC's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Welk laptop?
Waar is je orignele oplader?

Trein?

Pagina: 1