Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ibanezsz
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20-12-2017

Ibanezsz

Ik weet het eigenlijk ook niet

Topicstarter
Mijn vraag

Volgende de specificaties is er 1 mm ruimte over tussen de koeler en het zijpaneel.
Is het dan afgeraden om deze koeler te gebruiken in de NZXT S340?

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-01 10:10
Als het pas,dan past het ook al is het maar 1 mm.

Maar welk mobo heb je, die is net zo van belang, of die daarop past

er staat ook een compatiblity op de site van de kast:

https://www.nzxt.com/products/s340-white

Als je daar Dark rock 3 intypt, komt er ook bij te staan dat het past in de kast

freaky35 wijzigde deze reactie 20-11-2017 15:48 (43%)

• Ibanezsz

Ibanezsz

Topicstarter
Hoi freaky!
Het mobo dat gebruikt wordt is de MSI Z370 SLI PLUS: pricewatch: MSI Z370 SLI PLUS
Oke fijn om te weten dat het past!

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-01 10:10
https://www.bequiet.com/en/motherboardcheck

typ het mobo type nr maar in,

Op het mobo past de dark rock 3 ook,dat is dus geen probleem

• Mr.M
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Ik zou wel even opletten met het geheugen, als dat iets te hoog is en je moet de fan wat hoger plaatsen heb je dus een probleem. Vraag me ook af of de eventuele warmte van de koeler op 1 mm van het kunststof window een goed idee is...

• Ibanezsz

Ibanezsz

Topicstarter
quote:
Mr.M schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:59:
Ik zou wel even opletten met het geheugen, als dat iets te hoog is en je moet de fan wat hoger plaatsen heb je dus een probleem. Vraag me ook af of de eventuele warmte van de koeler op 1 mm van het kunststof window een goed idee is...
Ja ik ben daar ook een beetje bang voor. We hebben maar besloten het toch niet te doen.
Ik denk dat een Cryorig H7 de i7 8700k ook wel redelijk koel kan houden.

• Mr.M
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
quote:
Ibanezsz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:22:
[...]

Ja ik ben daar ook een beetje bang voor. We hebben maar besloten het toch niet te doen.
Ik denk dat een Cryorig H7 de i7 8700k ook wel redelijk koel kan houden.
Weet niet of je wilt overklokken en wat je budget is, maar misschien is een aio waterkoeling een oplossing?
Zelf voor het eerst er eentje gekocht, enorm tevreden en zou niet meer terug willen naar grote luchtkoelers.
(super stil en koel, nooit meer problemen met geheugenhoogte, en geen groot zwaar blok dat aan je cpu hangt en het zicht op geheugen en delen van het mobo ontneemt)

• M_K_
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 23:37
Mijn vorige PC had een NZXT s340 en een Dark rock 3.
Dit paste bij mij.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True