ik heb besloten om het anders te doen, scroll naar benden
Beste tweakers, ik heb al een tijdje geleden al eens een topic gemaakt, maar er zijn een paar dingetjes veranderd. De wensen zijn nog nagenoeg hetzelfde, behalve dat ik nu toch wat meer geef om RGB en ik geen wifi meer nodig heb. Ook heb ik het budget nog wat opgekrikt. Ik heb nu dit lijstje en ben van plan binnenkort de eerste componenten aan te schaffen.
Hebben jullie nog op/aanmerkingen? Heb ik nog extra fans of een speciale koelpasta nodig? Ik zoek wel echt een stil systeem, daarom heb ik vandaag nog de 1080ti van asus vervangen voor evga, omdat asus meer last lijkt te hebben van coilwhine. Ik heb ook nog getwijfeld om er een 1080(non ti) in te zetten omdat ik in de meeste games de settings toch wat lager zet, zou dit voldoende of zonde zijn? Ook twijfel ik nog over de waterkoeling, ik vind dit vooral heel mooi maar is dit ook stiller dan een luchtkoeler van bijvoorbeeld be quiet? Is de 80 euro extra van de 960 SSD het waard t.o.v de 850? Nog een hoop vragen dus!
O ja, en dan dit nog: is het überhaupt wel een goed moment om een high end pc aan te schaffen?
Videokaarten, geheugen, high end monitors; het is allemaal echt duur. Voor deze prijs moet het wel écht goed zijn, maar er zijn nog best wat problemen: software schijnt nog slecht te zijn, coilwhine, ips glow en backlight bleed met deze monitor. Moet je maar gewoon hopen dat je alles goed binnen krijgt?
Beste tweakers, ik heb al een tijdje geleden al eens een topic gemaakt, maar er zijn een paar dingetjes veranderd. De wensen zijn nog nagenoeg hetzelfde, behalve dat ik nu toch wat meer geef om RGB en ik geen wifi meer nodig heb. Ook heb ik het budget nog wat opgekrikt. Ik heb nu dit lijstje en ben van plan binnenkort de eerste componenten aan te schaffen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 387,32 | € 387,32 |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-F GAMING | € 209,75 | € 209,75 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING | € 866,- | € 866,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 789,- | € 789,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown (Qwerty US) | € 175,50 | € 175,50 |
| 1 | Steelseries QcK XXL | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 229,01 | € 229,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.230,02 | |
Hebben jullie nog op/aanmerkingen? Heb ik nog extra fans of een speciale koelpasta nodig? Ik zoek wel echt een stil systeem, daarom heb ik vandaag nog de 1080ti van asus vervangen voor evga, omdat asus meer last lijkt te hebben van coilwhine. Ik heb ook nog getwijfeld om er een 1080(non ti) in te zetten omdat ik in de meeste games de settings toch wat lager zet, zou dit voldoende of zonde zijn? Ook twijfel ik nog over de waterkoeling, ik vind dit vooral heel mooi maar is dit ook stiller dan een luchtkoeler van bijvoorbeeld be quiet? Is de 80 euro extra van de 960 SSD het waard t.o.v de 850? Nog een hoop vragen dus!
O ja, en dan dit nog: is het überhaupt wel een goed moment om een high end pc aan te schaffen?