Nano Ledger S. @ Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco.L.
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-04-2022
Probeerde een nano ledger in mijn winkelwagentje te krijgen helaas lukte dit niet.
Even contact opgenomen met klanteservice (Selena) bol.com en zij zei probeer een andere browser.
(mijn firefox browser is beveiligd tegen alle prul van het net tegenwoordig)

Tot mijn verbazing was het bij het afrekenen van een nano ledger S ineens de prijs praktisch verdubbeld.

zie hieronder.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/6AnhsUF

bol.com toch wel beetje vreemd hoor dit soort praktijken..:S

(toen ik selena hierop confronteerde vertelde ze mij dat het altijd 139,99 was.)
((toen ik daarop antwoorde met zoeits als oplichterij, werdt mij vriendelijk gevraagd om mijn mening voor mij te houden aangezien verkopers zelf hun prijs mogen bepalen))
((( BWAHAHAHAHAHA ongelovelijk )))

[ Voor 24% gewijzigd door Eelco.L. op 20-11-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:00
De verkoper is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
Euhm,
Je zit in beide screenshots bij een andere verkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco.L.
klopt, wat ik er nog even vergeet bij te zeggen is dat ik meerdere malen gerefreshed heb voordat ik klantenservice belde. En hier ook geen veranderingen in gezien heb. Vervolgens na klantenservice gesproken te hebben is ineens het product veranderd naar een andere leverancier die er 200% winst op wil maken.??

prijs ging van 79,99 ineens naar 139,95.. beetje erg lekkere marge of niet?

note: klantenservice deed alsof de prijs altijd 139.95 was, en mijn 79.95 een fabeltje

[ Voor 7% gewijzigd door Eelco.L. op 20-11-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:00
Eelco.L. schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:20:
[...]

klopt, wat ik er nog even vergeet bij te zeggen is dat ik meerdere malen gerefreshed heb voordat ik klantenservice belde. En hier ook geen veranderingen in gezien heb. Vervolgens na klantenservice gesproken te hebben is ineens het product veranderd naar een andere leverancier die er 200% winst op wil maken.??

prijs ging van 79,99 ineens naar 139,95.. beetje erg lekkere marge of niet?

note: klantenservice deed alsof de prijs altijd 139.95 was, en mijn 79.95 een fabeltje
Het kan zijn dat bij de eerste verkoper het product niet meer op voorraad is en daarom de andere verkoper te voorschijn komt. Waarom bestel je niet gewoon ergens anders als de prijs je niet bevalt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:31

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Volgens mij snap je het niet helemaal. Bol verkoopt dit product zelf helemaal niet, maar andere shops plaatsen dit product in de omgeving van Bol. Terwijl jij aan het kletsen was met de klantenservice van Bol, heeft de eerste aanbieder zijn product van Bol gehaald (waarschijnlijk omdat zij ook doorkregen dat er iets misliep met jouw bestelling) en krijg jij de andere aanbieder te zien.

Het zijn geen leveranciers van Bol, maar zelfstandige aanbieders. Bol.com heeft een soort marktplaats voor andere webshops.

p.s. je taalgebruik is wel verdomd kinderachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De PW zegt dat hij ook ergens 79.95 is geweest, maar staat wel expliciet 'Plaza' bij, waar bol.com dus namens hun verkopen.
https://hardware-walletshop.nl/product/ledger-nano-s/
4 euro duurder, probleem opgelost :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco.L.
[b][message=53306661,noline]
p.s. je taalgebruik is wel verdomd kinderachtig
thx voor je mening, alleen ben ik niet op fora om mijzelf voor te doen als Nederlands vertegenwoordiger.

verders snap ik wel wat je bedoelt. ondanks dat vind ik het wel leuk om aan te nemen dat de nano ledger
nu aangeboden wordt op bol.com voor een mega voordelige prijs van 139.95 euro.
En dat is dan ook een beetje mijn bedoeling voor het plaatsten van dit topic.

Mag deze prijs worden toegevoegt aan de prijsvergelijkingen hier op tweakers?
zou het persoonlijk iig 8)7 zeer op prijs stellen 8)7 als deze 139.95 boven de originele prijzen komt te staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Eelco.L. op 20-11-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-10 11:36
Was bij mij zaterdag ook bij een bestelling van Bol.com. bij een externe verkoper.
Na afrekenen was hetzelfde product opeens duurder.
Misschien omdat de voorraad dan anders is ofzo.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit topic staat in IMS omdat... :?
Waar hoort mijn topic?

Ik zou 't verplaatsen als 't enig nut zou hebben maar ik zie 't totale nut van dit topic niet en dus laat ik 't hier staan met een mooi slotje erop ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.