USA / UK pakket doorsturen (bv uit Amazon winkel)

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik wil wat bestellen uit Amazon winkels in USA en UK, maar aantal producten versturen ze alleen intern. En dat is erg jammer.

Ik ken één USA doorstuurservice, maar ik ken nog geen UK service.
Ik heb dus nog geen kennis met UK beschikbare diensten.
En voor USA diensten mag je paar goede diensten aanwijzen die niet te duur zijn. Ik ga dan even vergelijken welke goed uitkomt qua kosten. Het is alweer lang geleden dat ik 1 keer heb gedaan. Er kan dus veel veranderd zijn en er kunnen nieuwe diensten bijkomen, groot of klein.

Het gaat natuurlijk om dat ik producten bestel en doorstuur naar speciale adres van pakket doorstuur service, en die stuurt dan naar Nederland. Velen kennen dat service wel, zeker als je bijzondere producten koopt uit USA, Engeland of Japan. Niet alle verkopers shippen internationaal.

Wie kan me even op pad helpen? Ik weet dat prijzen soms behoorlijk kunnen verschillen tussen aantal doorstuur services, en ook hoe ze behandelen en verwerken, in eenvoud en vriendelijkheid.
En natuurlijk niet al te duur graag.

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je al eens Google bekeken? [google=uk shipping forwarder] bijv.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ja ik kan daar kijken, Borderlinx is genoemd als UK / USA forwarder. Alleen er zijn wel veel bedrijven als ik zo zie. En zoals sommigen al zeggen: niet elke forwarder is goed / betrouwbaar en verborgen kosten vind ik niet zo fijn.

En ik heb al hele tijd geen forwarder gebruikt, dus ik moet weer opnieuw alles vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ervaringen-topics en vragen ernaar is in de regel niet de bedoeling op Tweakers. Dit topic is daar geen uitzondering op. Gezien de weinige eigen inzet en je zelf al aangeeft verschillende forwarders nog te moeten/willen vergelijken gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.