Toon posts:

Readmore button/tag van een vaste template werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo allemaal,

Ik ben een website aan het bouwen, ik doe dit voor het eerst.
Tot nu toe is alles gelukt, thema installeren en activeren, foto's toevoegen, bepaalde buttons verwijderen via html.

Ik heb een probleem met de readmore buttons van de thema zelf, die standaard op de thema zitten.Als ik erop klik gebeurd er niks, ik wil dat er een nieuwe pagina te voorschijn komt met meer informatie.

Op internet lees ik dat mensen plugins gebruiken, maar bij deze thema moet het waarschijnlijk anders. Ik kom er niet uit. |:(

THema is van envato market, donacion

Ik zou graag willen weten of iemand me hiermee kan helpen, bedankt alvast : )

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-11-2017 00:21)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je de source-code bekeken? De bedoeling is dat er een andere pagina wordt aangeroepen, niet dat je meer tekst te zien krijgt:
code:
1
<iframe class="full-screen-preview__frame" src="http://alethemes.com/donation/" name="preview-frame" noresize="noresize" data-view="fullScreenPreview" style="height: 553px;" frameborder="0"></iframe>

Weet dus niet wat je aan het doen bent precies maar als je aan het copy/pasten bent van die demo-site, dan doe je het niet goed.

Terugkomend; het theme is aangeleverd met 6 maanden support tegen een bepaalde prijs. Heb je de developer al gevraagd om jouw issue/fouten te helpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met het vermelden van wat er achter die knop zit? Waar linkt het naar toe? Waar zou het naar toe moeten linken?
Geef eens een stukje voorbeeldcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

THema is van envato market, donacion
Daar zit mooi 6 tot 12 maanden support op via user https://themeforest.net/user/crik0va

Grote kans dat je in de CSS en PHP ergens een tag bent vergeten want op http://preview.themefores...ll_screen_preview/8101199 werkt "Read More" wel.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 20-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is een stuk code
<div class="col-4">
<h3><?php echo ale_get_meta('orgdettitle3'); ?></h3>
<p>
<?php echo ale_get_meta('orgdettext3'); ?>
</p>
<a href="<?php echo ale_get_meta('orgdetlink3'); ?>"><?php _e('Read more','aletheme'); ?> ›</a>

Ik wil ermee een nieuwe pagina openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het juiste thema ja, bij het menu kunt u op Pages klikken en dan weer op Our causes. Dan kom je op het pagina terecht waar dit staat:
Why work with Our NGO?

Lorem Ipsum has been the industry s standard dummy text ever since the 1500s, printer took a galley. of type and scrambled it to make

Read more ›
Benefits

Lorem Ipsum has been the industry s standard dummy text ever since the 1500s, printer took a galley. of type and scrambled it to make

Read more ›
Where are we located

Read more ›

deze buttons werken niet

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heb je de source-code bekeken? De bedoeling is dat er een andere pagina wordt aangeroepen, niet dat je meer tekst te zien krijgt:
code:
1
<iframe class="full-screen-preview__frame" src="http://alethemes.com/donation/" name="preview-frame" noresize="noresize" data-view="fullScreenPreview" style="height: 553px;" frameborder="0"></iframe>

Weet dus niet wat je aan het doen bent precies maar als je aan het copy/pasten bent van die demo-site, dan doe je het niet goed.

Terugkomend; het theme is aangeleverd met 6 maanden support tegen een bepaalde prijs. Heb je de developer al gevraagd om jouw issue/fouten te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt en daarna de template gekozen. Ik heb een email gestuurd voor support. Bedankt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt om met de read more buttons een nieuwe pagina te openen. Het is een href link/button : in de html code plaats je dan het link waar die naar toe linkt. Bedankt voor de hulp.

Echter heb ik nog een probleem met de slider in de home page, niet de grote slider bovenin de pagina maar onder in de pagina heb je nog een slider met kleinere foto's ( Photos), het lukt me niet om daarin fotos te plaatsen. de volgende code is daarin te zien:
<h3>
photos <span class="control">
<span class="left"></span>
<span class="right"></span>
</span>
</h3>
<div id="photo-slider">
<ul class="slides">
</ul>
</div>

Moet dat via de html of via een galerij en ernaar toe linken?

Bedankt voor alle hulp !!!
Pagina: 1