Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
Binnenkort staat er een verhuis gepland en onze homewizard hebben we samen met ons huis verkocht. Op zich waren we tevreden van de homewizard maar nu we toch gaan vernieuwen zou ik liever een systeem hebben met terugkoppeling dat de schakelaar effectief aan/uit is. Tegenwoordig is er veel op de markt en zoek ik gewoon een degelijk systeem wat makkelijk uitbreidbaar is.

Ikzelf dacht aan homy, lijkt mij een goed systeem, z wave geeft een terug koppeling over de status van de schakelaar/sensor. Het is in zijn kinderschoenen waardoor ik twijfel... Eigenlijk beginnen we vanaf nul op wat hue na...

Iemand tips voor eventueel een ander systeem, of goede ervaring met homy? Bereik van schakelaars die ver van de basis staan zijn is ook belangrijk.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
Modbreak:Ik mis een beetje je eigen inzet. Welke systemen heb je zelf al gevonden en waarom voldoen die volgens jou niet (of juist wel). Je plaatst hier nu alleen een lijstje met eisen.
Het is de bedoeling dat je zelf eerst op onderzoek uitgaat en daarna hier evt. komt vragen. Eigen initiatief tonen is belangrijk hier op Tweakers.net

Een tijdje geleden heeft Tweakers al eens een aantal artikelen geschreven over domotica, waarin jouw vraag waarschijnlijk prima wordt beantwoord:
reviews: De opkomst van domotica: intelligentie sluipt de woning in
reviews: Slimmer omgaan met energie: domotica helpt de consument besparen
reviews: Slimme verlichting in de woning: led wint terrein op domoticamarkt
reviews: Spiedende ogen en slinkse sensors
reviews: Dirigenten voor het domotica-orkest

De in die artikelen genoemde controllers/software zijn ook wel topics van te vinden in het DED-subforum: Duurzame Energie & Domotica

Voor algemene vragen over domotica is er het topic Domotica. Ervaringen en vragen.
Met wat zoeken had je die topics best zelf kunnen vinden. Graag de volgende keer wat meer energie erin steken.

Omdat je met bovenstaande links prima zelf kunt vinden waar je naar op zoek bent, sluit ik dit topic

Dit topic is gesloten.