Binnenkort staat er een verhuis gepland en onze homewizard hebben we samen met ons huis verkocht. Op zich waren we tevreden van de homewizard maar nu we toch gaan vernieuwen zou ik liever een systeem hebben met terugkoppeling dat de schakelaar effectief aan/uit is. Tegenwoordig is er veel op de markt en zoek ik gewoon een degelijk systeem wat makkelijk uitbreidbaar is.
Ikzelf dacht aan homy, lijkt mij een goed systeem, z wave geeft een terug koppeling over de status van de schakelaar/sensor. Het is in zijn kinderschoenen waardoor ik twijfel... Eigenlijk beginnen we vanaf nul op wat hue na...
Iemand tips voor eventueel een ander systeem, of goede ervaring met homy? Bereik van schakelaars die ver van de basis staan zijn is ook belangrijk.
Ikzelf dacht aan homy, lijkt mij een goed systeem, z wave geeft een terug koppeling over de status van de schakelaar/sensor. Het is in zijn kinderschoenen waardoor ik twijfel... Eigenlijk beginnen we vanaf nul op wat hue na...
Iemand tips voor eventueel een ander systeem, of goede ervaring met homy? Bereik van schakelaars die ver van de basis staan zijn is ook belangrijk.