Kijk ik heb genoeg geld voor een video kaart maar ik weet niet welke ik moet kopen ik heb al eens aan iemand wat gevraagt maar de een zegt een 3dfx kaart V3 3500 en de ander zegt weer Matrox G400 en iemand zegt een geforce? welke van deze moet ik nou nemen??? met welke heb ik de meeste frames??? ik speel Unreal dus?? Ik heb een P3 450 224Ram 8mb videokaart HELP ME!!! Ik heb echt nu een nieuwe kaaart nodig.
Hij zal wel 3 Dimms hebben. 1*128 + 1*64 + 1*32 = 224 MB
Oja, touwens zeker de GeForce DDR nemen...(of wachten op de NV11/15)
Oja, touwens zeker de GeForce DDR nemen...(of wachten op de NV11/15)
Verwijderd
Sorry jongens maar ik HEB een GayForce en ik wil nu nix anders maar voor Unreal levert een 3dfx-kaart een hogere framerate op dan welke andere "D3D-kaart" ook.(en dat is ook 't enige...
) Unreal en UT zijn voor 3dfx gemaakt.
Maar gezien je CPU-snelheid is de GeForce misschien geen slechte keus....
dIggO
Maar gezien je CPU-snelheid is de GeForce misschien geen slechte keus....
dIggO
Yep! Wanneer je een UT-er bent, gaat er niets boven een goede CPU en een glide-kaart. Geloof me ik heb een voodoo 3 3000, TNT 2 ultra en allebei de geforce-varianten getest: 3dfx is voor dat spel het best. Ultra TNT2 daarna en geforces als laatst.
Waarom?
Ultra draait op 175 MHz en UT gebruikt het multi-texturing waarschijnlijk niet genoeg om de vier pipelines op 120 MHz van GeForce te blijven voeden.
Als we over Kwak 3 A praten, dan ruled de GeForce BIG TIME!
Army
Waarom?
Ultra draait op 175 MHz en UT gebruikt het multi-texturing waarschijnlijk niet genoeg om de vier pipelines op 120 MHz van GeForce te blijven voeden.
Als we over Kwak 3 A praten, dan ruled de GeForce BIG TIME!
Army
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Ja, als je genoeg geld hebt, koop dan maar meteen een Geforce!
Het is inderdaad wel zo dat je UT beter speelt met een voodoo, maar bij de meeste spellen wil je toch liever een GeForce hoor. Wat je ook koopt, ren in ieder geval niet meteen naar de vobis ofzo, want die zetten je af. Koop het bij een postorderbedrijf... is lekker goedkoop (een lijst zie je bij de pricewatch op deze site)
Het is inderdaad wel zo dat je UT beter speelt met een voodoo, maar bij de meeste spellen wil je toch liever een GeForce hoor. Wat je ook koopt, ren in ieder geval niet meteen naar de vobis ofzo, want die zetten je af. Koop het bij een postorderbedrijf... is lekker goedkoop (een lijst zie je bij de pricewatch op deze site)
Pagina: 1