Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tekstinvoer verspringt op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Op een laptop die ik tot op heden weinig gebruikte verspringt de tekstinvoer in Word 2007 of Wordpad zeer regelmatig. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik ben dus aan het typen, en vervolgens gaat hij een paar regels eerder verder met invoeren... ik heb dit bij een eerdere laptop ook gehad. Ik heb Windows 10 en Word er helemaal opnieuw opgezet in de hoop dat het zou oplossen maar helaas.

Het betreft een Acer Aspire E1

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Misschien een long shot, maar ik heb dit ook af en toe op mijn laptop.
Reden?
De wreef van mijn hand raakt licht het touchpad, waardoor deze input genereert en dus 'klikt' op de plek van de muis.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

RutgervdZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:24:
Misschien een long shot, maar ik heb dit ook af en toe op mijn laptop.
Reden?
De wreef van mijn hand raakt licht het touchpad, waardoor deze input genereert en dus 'klikt' op de plek van de muis.
^^ Dat...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-11 10:34
Sowieso raak je met je palm de touchpad aan. Komt vaak voor. Kijk in je muisinstellingen of je iets aan palmdetectie kan doen of schakel hem desnoods uit als je typt en koop eventueel een losse muis.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
Had ik ook op mijn HP laptop.
Heb de gevoeligheid gewoon op minimaal ingesteld, omdat ik het touchpad toch niet gebruik. Problem solved :)