[Feature Request] Wenslijst Prijsalert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homme2204
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-07 20:35
Hoi Adjes!

Gezien er de laatste maanden bizarre prijsontwikkelingen gaande zijn bij verschillende componenten, kwam ik op het idee voor een wenslijst prijsalert.
Het idee is dan dat je een prijsalert in kan stellen wanneer de totaalprijs van een wenslijst onder X prijs zakt, zodat je makkelijk inzage hebt wanneer bepaalde artikelen weer in prijs aan het dalen zijn, of er misschien een mooie deal is op een artikel waar je oog al langer op is gevallen.

Zo is het bijvoorbeeld zo dat de verschillende RAM sticks welke ik over de afgelopen 3 maanden in mijn wenslijsten heb gestopt, tot wel €60,- duurder zijn geworden. En ze waren al 200% duurder ten opzichte van 15 maanden geleden. Toch is de totaalprijs van de meeste lijstjes ongeveer gelijk gebleven, dus andere onderdelen zijn individueel of gezamenlijk ook €60,- gedaald.

Nu zou ik dan, voor zover ik weet althans, elk artikel individueel de prijsontwikkeling moeten gaan bekijken om te zien welke exact is gedaald.

Ik heb geen enkele ervaring in feature ontwikkelingen o.i.d. maar gezien zowel de prijs-alert als de wenslijsten al bestaan, leek het combineren ervan mij een waarschijnlijk relatief simpel te implementeren maar erg welkome functie.

Cheers!