firefox draait wel maar vertoont zich niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb de laatste versie van Firefox geïnstalleerd. Na een blue screen pc weer opgestart. Nu draait Firefox wel (taakbeheer geeft 30% processor gebruik en 1,8MB geheugengebruik aan) maar er verschijnt geen afbeelding op het scherm. Met Chrome, IE en Edge heb ik geen probleem.

Hoe krijg ik FF weer op het scherm?

Relevante software en hardware die ik gebruik
processor Intel i5, 4G Ram, Windows 10, 1TB HD, 64bit besturing.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben terug gegaan naar laatste herstelpunt. Ook geen soelaas.
Jan M hisvrouwAThotmail.com

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je Firefox al opnieuw geïnstalleerd? Het gebruik van resources lijkt te zeggen dat er iets anders draait of al vastloopt voordat het verder kan om een venster te tonen.

Probeer ook eens een nieuw profiel van Firefox. Wellicht is een instelling corrupt geraakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle antwoord Hero of Time.
Ik heb inderdaad de oude FF verwijderd en FF opnieuw geïnstalleerd. Zelfde effect. Op taakbeheer zie ik de processor en het geheugen bezig met FF tot zo'n 30% en 10MB, maar niets te zien op het scherm. Wel is het zo dat FF wordt vermeld bij de 'achtergrondprocessen' en niet bij de 'toepassingen'. Daar zie ik Chrome en IE wel draaien, beide met minder processor gebruik (paar procent) en meer geheugengebruik 80-100MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 09:31
Probeer even de Firefox-map in appdata te verwijderen. Kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ben je wegwijs met BC Uninstaller ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer het allereerst even met een nieuw profiel voordat je allerlei fratsen uit gaat halen.

- Kill eerst de draaiende firefox.exe vanuit de taakbeheer/task manager.
- Start Firefox via start -> uitvoeren -> "firefox -p"
- Maak daar een nieuw profiel en start dat op.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yRENnBj.png

Als die werkt, weet je dat het aan je profiel ligt. Je kunt dan overwegen om verder te zoeken, of de gegevens van je corrupte profiel over te zetten naar het nieuwe profiel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Evanescent, je voorgestelde procedure via start en uitvoeren resulteert in Taakbeheer in ca 30% processorbeslag en slechts 1,4MB geheugenbeslag, maar.......mijn probleem BLIJFT dat FF niet op het scherm verschijnt in een window of in vol scherm.

Beste Hackus, ik ken BC Uninstaller niet. Vanwaar de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Hackus, ik heb BC Uninstaller geínstalleerd en FF verwijderd. Ook verdere restanten verwijderd. Ik probeer nu via Chrome FF opnieuw de laden, maar ik krijg als ik op de Mozilla site download aanklik de volgende melding, die ik eigenlijk niet kan geloven:

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren
stubdownloader.cdn.mozilla.net gebruikt een niet-ondersteund protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH
DETAILS VERBERGEN
Niet-ondersteund protocol
De client en server ondersteunen geen algemene SSL-protocolversie of coderingssuite.
Pagina: 1