Acer Nitro 5 Spin verkrijgbaarheid?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Ik heb dringend een nieuwe laptop nodig, en de Acer Nitro 5 Spin is voor mij de perfecte kandidaat:
Goede CPU, batterij, geheugen, opslag, acceptabele GPU, grappige tablet functie, én ook nog een leuk design!
https://www.acer.com/ac/e...models/laptops/nitro5spin

Bij de aankondiging werd "oktober 2017" als releasedatum genoemd:
nieuws: Acer kondigt Nitro 5 Spin-convertible gamelaptop aan

We zitten inmiddels al ruim in november, en je raadt het al, nog steeds geen zicht op enige beschikbaarheid...
In feite is deze Nitro een toffere versie van de Acer Spin 5 SP515-51GN, maar die is al even on-verkrijgbaar in NL (en zoals gezegd minder tof)

Zijn er hier toevallig mensen met inside information? Vanaf wanneer is deze waar te koop voor welke prijs?
Of kan ik beter toch uitkijken naar een alternatief?

Alle input is welkom! d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door MadMarine op 19-11-2017 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
Niemand? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Hoi MadMarine,

Ik heb zelf ook lang op deze laptop gewacht, maar kga vandaag toch maar verder kijken op black friday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
Ik heb Acer gewoon zelf maar gevraagd wanneer deze naar Nederland komt, en ze verwachten Q1 2018, dus dat duurt nog ff...

Wat zijn de huidige 2-in-1 alternatieven?
Scherm: 14/15 inch
CPU: Intel 8th generation
GPU: GeForce GTX 1050 (of beter)
512 tot 1024 GB opslag, hoeft niet volledig SSD
Qwerty toetsenbord (vanzelfsprekend)

Pricewatch is helaas niet erg behulpzaam, terwijl er toch redelijk wat kanshebbers van HP, Acer en Lenovo zouden moeten zijn...

O en het mag iets minder kosten dan een kleine personenauto, dus de Surface Book valt af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
NLatuny schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:57:
Hoi MadMarine,

Ik heb zelf ook lang op deze laptop gewacht, maar kga vandaag toch maar verder kijken op black friday...
Ik heb eigenlijk vandaag nog geen acceptabele alternatieven gevonden, dus ik ben benieuwd waar jij op uitkomt! Laat maar ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
MadMarine schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:14:
[...]

Ik heb eigenlijk vandaag nog geen acceptabele alternatieven gevonden, dus ik ben benieuwd waar jij op uitkomt! Laat maar ff weten :)
Ja klopt, ik heb uit eindelijk dan toch ook iets anders besloten. Geen 2-1 laptop meer, want ik schatte in dat ik het toch niet vaak zou gebruiken en dat een normale laptop voldoende zou zijn. Ht voordeel was dat de laptop daardoor goedkoper werd voor ongeveer zelfde specs of voor de zelfde prijs betere specs.

Maar goed als je echt voor dezelfde specs gaat inclusief 2-1 heb ik ook geen alternatief gevonden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papertape
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-12-2022
HP Nederland heeft mogelijk een alternatief
de Envy x360 14-ba126nd.
Je levert in op schermgrootte (14 ipv 15.6) maar een i5-8250u en een 940MX is niet gek.
Bovendien krijg je naast de ssd een 1tb schijf.

Oh ja, wat de huidige prijs betreft (Eur 899). Tijdens Black Friday stond deze voor 944.
In de aanloop naar black friday is de prijs ook verhoogd, zodat 'ie zogenaamd omlaaag kon.
Dit is de laagste prijs waarvoor ik 'm tot nu toe heb gezien.

[ Voor 37% gewijzigd door papertape op 29-11-2017 12:15 . Reden: prijsinfo toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
Geen zin om nog langer op die Acer Nitro Spin te gaan zitten wachten, als die ooit nog komt...
Daarom tijdens de Mediamarkt BTW dagen toch voor een HP Spectre x360 gekozen (inclusief sleeve, stylus en gratis HP printer). Eigenlijk een flinke stap beter (en duurder) dan de Acer, maar dat 4k scherm is echt zó relaxt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Ah waar heb je em gekocht?

Zag dat de nitro spin bij Coolblue verwacht wordt:
https://www.coolblue.nl/p...5-spin-np515-51-88mp.html
Pagina: 1