Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde565
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-11-2017
Beste allemaal,

Bij mijn provider (huistelefoon, televisie en internet) hebben we begin dit jaar een settopbox voor een extra televisie opgezegd, hiervoor betaalden wij een x bedrag per maand. Nu blijkt kort geleden, dat provider continu dat bedrag is blijven afschrijven. Hierover hebben wij over en weer contact gehad en is per mail bevestigd dat terugbetaling zou worden verrekend op de volgende factuur. Dit is meermaals niet gebeurd, waardoor wij weer contact hebben gezocht met provider. Hierbij hebben zij telefonisch wéér meermaals toegezegd dat zij het zouden verrekenen, dit is tot op heden niet gebeurd. Momenteel hebben wij een uiterste termijn gesteld, die is verstreken op 14 november, maar hebben nog steeds geen reactie gekregen.

Mijn vraag hier is wat de volgende te nemen stappen kunnen zijn? Het is een 'marginaal' bedrag en meer een principekwestie. Hopelijk kunt u mij een reactie verschaffen.

Met vriendelijke groet,
Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Incasso intrekken en een mail sturen aan de provider dat ze een nieuwe incasso aanvragen met het correcte maandbedrag?

Volgens mij kan je incasso ook per keer storneren; zal wel ergens in je bankier-app of bij je bank zelf te regelen zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:41
gewoon inderdaad incasso storneren, dan worden ze vanzelf wakker. Tegenwoordig is dat met een druk op de knop geregeld.
Heb zo'n akkefietje gehad met basic fit, opgezegd, maar volgens hen te laat, ja daag!
Gewoon 3 maanden achter elkaar gestorneerd, en opeens was het afschrijven over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 103% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ben je lid van de Consumentenbond? Die hebben een juridisch adviseur die je hiermee kan helpen, met de brieven opstellen en welke stappen te nemen bijvoorbeeld.

I have stability. The ability to stab.