Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmkpldr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-04-2022
Heb nu een nog goed maar wat traag werkende S3 neo, en ben daarom op zoek naar een nieuwe smartphone (budget). Na veel vergelijken ben ik uitgekomen uitgekomen bij de Samsung J7 2017, de Moto G5 S plus (3 GB/ 32 GB) en de LG Q6. De laatste vind ik vooral mooi ......
Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel, en het lijkt er op dat de prestaties ook min of meer gelijk zijn. Wat is de beste keus, bv met het oog op updates?
Is er iemand die me kan helpen bij mijn keuze? Graag een advies ...... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rmkpldr op 19-11-2017 18:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arwin1993
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 21:21
Bewust de xiaomi mi A1 niet meegenomen? Is te koop bij Belsimpel.
Heeft Android one dus met updates zal het wel goed moeten gaan.
Kijk eens op gsmarena voor een goede review hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@arwin1993 welkom op Tweakers.

Je openingspost is al heel erg compleet, maar er ontbreken nog wat dingen. Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en voeg dan het volgende toe:
- Wensen / eisen betreft specificaties: Scherm, camera, opslag e.d.
- Budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmkpldr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-04-2022
@arwin1993 heb de review gelezen, stel vast dat ook daarin de J7 en de Moto G5 S plus goed of beter uit de bus komen, maar vanwege de prijs minder favoriet zijn dan de Xiaomi ..... De prijzen verschillen in NL bijna niets van elkaar, dus dat argument vervalt. Blijft over de updates, maar ik begrijp dat die voor de Moto G5 S plus door blijven gaan. Hoe zit dat met de J7?

@ rens-br ik ben op zoek naar een toestel van €200-€250 met een 5,5 inch scherm, 16 tot 32 GB opslag is voldoende, en een goede camera is leuk, maar geen breekpunt. Ik heb me tot nu toe nog kunnen redden met prepaid.

[ Voor 10% gewijzigd door rmkpldr op 20-11-2017 18:44 ]