Toon posts:

Macbook pro toetsenbord kapot; wachtwoord doet het nu niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik zit al een tijdje met een goed probleem, ik heb per ongeluk wat laten lekken op mijn toetsenbord en nu doen bepaalde toetsen het niet meer (onder andere de e, s, r en 2 cijfers), wat resulteert in dat ik nu mijn wachtwoord niet meer kan invullen om toegang te krijgen tot mijn bestanden.

Er staat 1 bestand op wat ik echt nodig heb, anders had ik m'n macbook allang gereset, maar ik moet er dus eerst op de een of andere manier in zien te komen. Heeft iemand tips/ervaringen? Het is al een vrij oude macbook (2011 geloof ik) en ik was al aan het denken om een nieuwe aan te schaffen, maar nu moet ik dus eerst die bestanden er af zien te krijgen. Laten maken voelt dus als zonde van mijn geld, maar goed, ik vrees dat ik geen andere keuze meer heb.

Mijn wireless keyboard van de imac kan ik er niet op aansluiten omdat ik dus niet verder kom dan het menu om je wachtwoord in te vullen en ik geloof dat de bluetooth niet aan staat.

Wat nu? Alvast heel erg bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-11-2017 15:42)

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Usb toetsenbord?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Usb toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zat ik ook al aan te denken, nog niet geprobeerd aangezien ik dat niet in huis heb. Straks maar naar de mediamarkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heeft Apple geen onscreen toetsenbord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:33:
Heeft Apple geen onscreen toetsenbord ?
Als het goed is (als ik even google), is dat wel in te stellen in een menu als je eenmaal in je account bent. 3x raden wat ik niet ingesteld heb? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:37:
[...]

Als het goed is (als ik even google), is dat wel in te stellen in een menu als je eenmaal in je account bent. 3x raden wat ik niet ingesteld heb? :X
In dat geval sluit ik mij aan bij antwoord A :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:38:
[...]

In dat geval sluit ik mij aan bij antwoord A :P
Jup.. ik ben al onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guust91
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:39
Als je het meest recente draadloze toetsenbord hebt van apple dan kan je ‘m aansluiten met een lightning kabel en werkt deze bedraad, dus zonder Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guust91 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:40:
Als je het meest recente draadloze toetsenbord hebt van apple dan kan je ‘m aansluiten met een lightning kabel en werkt deze bedraad, dus zonder Bluetooth.
Dat is een goede om te onthouden, maar ik heb nog het een-na-nieuwste toetsenbord zeg maar. Desalniettemin bedankt! Ik ga nu snel een usb toetsenbord ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoenvisje
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:31:
[...]

Ja daar zat ik ook al aan te denken, nog niet geprobeerd aangezien ik dat niet in huis heb. Straks maar naar de mediamarkt :+
Heb voor dit soort gevallen altijd een usb toetsenbordje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor dit soort gevallen heb je buren. Er is vast een buurman/vrouw die je heel even uit de brand kan helpen zodat jij je "een-na-nieuwste toetsenbord" kunt instellen en weer verder kunt. Kost je misschien 5 minuten om dat voor elkaar te krijgen. Zo spreek je je buren ook nog eens, zonder dat het je verder een investering hoeft te kosten voor een nieuw USB toetsenbord. (die vervolgens weer in de kast beland met weinig gebruikers-uren.)
Pagina: 1