Ik zou een KYRO 2 willen, maareh, which one?

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
9 Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II TV-Out 64MB FL 379,- 04-07
6 Hercules 3D Prophet II (Retail) FL 566,- 01-07
4 Hercules 3D Prophet II 4500 Kyro II TV-Out 64MB (OEM) FL 389,- 11-07

zag ik staan in pricewatch, 1tje is duidelijk goedkoper en met tv uit dan die andere, hoe komt dat?

zijn er nog kyro2s met sneller/langzamer geheugen? en waar kan ik DE specifikaties echt vinden? of weet iemand het?

Verwijderd

als ik jouw was, zou ik nooit een Kyro2 nemen. gewoon k*t ding, shit ding.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
Op woensdag 11 juli 2001 09:20 schreef theone het volgende:
:?

ik geloof dat ze allemaal hetzelfde zijn eigenlijk..... dus ik zou de goedkoopste maar nemen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

Op woensdag 11 juli 2001 09:18 schreef Mister_X het volgende:
9 Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II TV-Out 64MB FL 379,- 04-07
6 Hercules 3D Prophet II (Retail) FL 566,- 01-07
4 Hercules 3D Prophet II 4500 Kyro II TV-Out 64MB (OEM) FL 389,- 11-07

zag ik staan in pricewatch, 1tje is duidelijk goedkoper en met tv uit dan die andere, hoe komt dat?

zijn er nog kyro2s met sneller/langzamer geheugen? en waar kan ik DE specifikaties echt vinden? of weet iemand het?
nr 2 is geen kyro maar een geforce 2 gebaseerde kaart.

en nr 3 is een een foute benaming maar wel een kyro alleen prophet 4000/4500 zijn kyro kaarten prophet I II of III zijn geforce kaarten

• Ramon
Op woensdag 11 juli 2001 09:38 schreef lockheart het volgende:

[..]

nr 2 is geen kyro maar een geforce 2 gebaseerde kaart.

en nr 3 is een een foute benaming maar wel een kyro alleen prophet 4000/4500 zijn kyro kaarten prophet I II of III zijn geforce kaarten
w00ps... sorry... :)

• Mister_X
maar wat dan wel,

ik heb gister namelijk (weer) eens me vidkaart gesloopt! een geforce2mx->quadro2mxr

wou effe heatsinkvervangen voor een grote, maar toen de huidige heatsink er af was, hing de helft van GPU er nog aan |:( echt stom van me, ding was nog geen 6maanden oud, daarvoor had ik ook al een vidkaart naar de eeuwe jachtvelden geholpen door hem in de vriezer te legge om zo de heatsink er af te halen, die ging er ook af, maar toen ik me kaart weer in de pc stopte gaf ie kortsluiten, tja, had hem langer moeten laten drogen denk,

dus nu moet ik iets nieuws hebbe, en ik wil alternatief zijn door geen nvidia ding te kopen, ATI dan perhaps?

maar van ati kaarten heb ik helemaal geen verstand, dus..

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Damn!!! Hooligan!!!

Echt balen!!

Ik heb 2 keer een quadromod gedaan zonder problemen. Damn. Wat zonde. En ik zoek nog zo'n kaart en jij sloopt er 2. :'(

[topic=181593]

Die 1e kaart. Is die niet meer te fixen?

Ik hoor vaak dat de drivers van een KyroII nog niet helemaal rijp zijn. Zou je niet doorsparen voor een el-cheapo GTS? (En de quadro2mod door iemand anders laten doen ;) )

• Ramon
Op woensdag 11 juli 2001 09:43 schreef Mister_X het volgende:
maar wat dan wel,

ik heb gister namelijk (weer) eens me vidkaart gesloopt! een geforce2mx->quadro2mxr

wou effe heatsinkvervangen voor een grote, maar toen de huidige heatsink er af was, hing de helft van GPU er nog aan |:( echt stom van me, ding was nog geen 6maanden oud, daarvoor had ik ook al een vidkaart naar de eeuwe jachtvelden geholpen door hem in de vriezer te legge om zo de heatsink er af te halen, die ging er ook af, maar toen ik me kaart weer in de pc stopte gaf ie kortsluiten, tja, had hem langer moeten laten drogen denk,

dus nu moet ik iets nieuws hebbe, en ik wil alternatief zijn door geen nvidia ding te kopen, ATI dan perhaps?

maar van ati kaarten heb ik helemaal geen verstand, dus..
Hoezo wat dan wel? Als jij een Kyro 2 wil dan koop je die toch? Je laat je toch niet leiden door de eerste beste oetlul die hier op GoT komt zeggen dat het Kyro 2 een k*tding is? EN DAT OOK NOG ZONDER TE BEARGUMENTEREN!
Maar ik zou zeggen, lees wat reviews op internet, die zijn er genoeg, en je zal zien dat de Kyro 2 best een lekker kaartje is voor niet veel geld.

• Mister_X
Op woensdag 11 juli 2001 09:47 schreef Kirpeknots het volgende:
Damn!!! Hooligan!!!

Echt balen!!

Ik heb 2 keer een quadromod gedaan zonder problemen. Damn. Wat zonde. En ik zoek nog zo'n kaart en jij sloopt er 2. :'(

[topic=181593]

Die 1e kaart. Is die niet meer te fixen?

Ik hoor vaak dat de drivers van een KyroII nog niet helemaal rijp zijn. Zou je niet doorsparen voor een el-cheapo GTS? (En de quadro2mod door iemand anders laten doen ;) )
hehe, die eerste kaart was een Diamond Viper 2, die andere, dat was al een QUADRO hoor, die had ik 3maanden terug al omgebouwd, maar ik wou gisteravond alleen de HEATSINK verwisselen door een grotere!

• Mister_X
Op woensdag 11 juli 2001 10:04 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Hoezo wat dan wel? Als jij een Kyro 2 wil dan koop je die toch? Je laat je toch niet leiden door de eerste beste oetlul die hier op GoT komt zeggen dat het Kyro 2 een k*tding is? EN DAT OOK NOG ZONDER TE BEARGUMENTEREN!
Maar ik zou zeggen, lees wat reviews op internet, die zijn er genoeg, en je zal zien dat de Kyro 2 best een lekker kaartje is voor niet veel geld.
haha, neehoor, ik vraag hier alleen om ADVIES! ik kan heus wel zelf bepalen wat ik wil. en wil denk toch die kyro 2, maar er zijn geruchten over een kyro2 ULTRA en ook nog eens een KYRO 3! dus tja, hem ik net de 2 is er al weer een betere...

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op woensdag 11 juli 2001 09:20 schreef theone het volgende:
Je hebt 'm van dichtbij bekeken? Je hebt de 2d- en 3d kwaliteit miticuleus onderzocht? Je hebt de performance in alle kleurdieptes en resoluties geanalyseerd? Je hebt 'm onder industriele omstandigheden op meerdere moederborden en configuraties getest? En na dat alles kwam je tot bovenstaande goed overwogen conclusie?

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

Verwijderd

Kyro2 heeft geen T&L ondersteuning en de drivers schijnen slecht te zijn. Voor de rest is het wel goed, sneller dan de geforce2MX, komt soms in de buurt van de Geforce2 GTS... en is niet veel duurder dan de GF2 MX.

Alleen heb ik een geforce2 MX genomen vanwege de driverproblemen

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Met nieuwe drivers is dat ding nog veel sneller dan een GTS in 1024 en hoger....alles max detail, doet em niks
Op woensdag 11 juli 2001 12:26 schreef trinity het volgende:
Kyro2 heeft geen T&L ondersteuning en de drivers schijnen slecht te zijn. Voor de rest is het wel goed, sneller dan de geforce2MX, komt soms in de buurt van de Geforce2 GTS... en is niet veel duurder dan de GF2 MX.

Verwijderd

beetje goedkope GF2 GTS heb je veel meer aan qua t&l drivers etc en het is gewoon een standaard kaart aan het worden dus veel mensen hebben hem dus worden alle games er ook voor geoptimalireert :)

• _JGC_
  • Laatst online: 01:46
Op woensdag 11 juli 2001 12:26 schreef trinity het volgende:
Kyro2 heeft geen T&L ondersteuning en de drivers schijnen slecht te zijn.
[topic=181202]

Ofwel: BLAAT!
Wat betreft drivers: Ik had problemen, maar die zijn opgelost door "Defer render until flip". Behalve die onvolkomenheid, was het plug and play.
Voor de rest is het wel goed, sneller dan de geforce2MX, komt soms in de buurt van de Geforce2 GTS... en is niet veel duurder dan de GF2 MX.
Driverproblemen zijn er niet of nauwelijks.

• Mister_X
hey jgc, me pc met icq/mail/andere shit is naar de klote, gister me gayforce gesloopt.

nu lijkt me agp slot het ook niet te doen, geen 1 vidkaartje werkt namelijk, iemand suggesties? behalve even flik erin te blazen (stof)

• _JGC_
  • Laatst online: 01:46
Kan je je CMOS niet wissen?

BTW: Je kan kiezen uit mijn hoop kaarten:

Voodoo Banshee
Savage4
Viper2

• Mister_X
ik wil die KYRO2 >:)