Aangezien ik volgend jaar moet gaan verhuizen omdat mijn blok gesloopt gaat worden én ik wil verhuizen naar een pand met glasvezel (heb ik nu ook immers) én ik geen zin heb om iedere keer handmatig een postcodecheck te gaan doen voor ik reageer op een woning dacht ik dat het behoorlijk makkelijk moet zijn om een userscript of een plugin te maken voor firefox die postcode huisnummer voer mij invoert op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ en dan de output in de pagina invoegt.
Moet behoorlijk simpel zijn lijkt mij omdat de lokale woningnet website alle informatie al in een div uitstuurt:
<div class="contentBlock">
<span class="tabLabel">Locatie</span>
<p>Noordeinde 43 A</p>
<p>2311CB Leiden</p>
<p>Binnenstad-Zuid</p>
</div>
Ik heb 0 ervaring met het maken van userscripts of plugins, dus wat moet ik lezen om aan de slag te kunnen, of als er al bestaande scripts zijn die zoiets doen kan iemand mij dan een link geven?
Moet behoorlijk simpel zijn lijkt mij omdat de lokale woningnet website alle informatie al in een div uitstuurt:
<div class="contentBlock">
<span class="tabLabel">Locatie</span>
<p>Noordeinde 43 A</p>
<p>2311CB Leiden</p>
<p>Binnenstad-Zuid</p>
</div>
Ik heb 0 ervaring met het maken van userscripts of plugins, dus wat moet ik lezen om aan de slag te kunnen, of als er al bestaande scripts zijn die zoiets doen kan iemand mij dan een link geven?
too weird to live too rare to die