Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 21:01
Ik was vrijdag heel erg verheugd toen mijn nieuwe iPhone X binnen kwam.
Meteen de telefoon in gebruik genomen, maar na 20 uur, begon de ellende.

Af en toe haalde ik mijn telefoon uit mijn broekzak, en zag dat hij uit was. Apple logo kwam in beeld en daarna werkte hij weer.

Dit ging hij steeds vaker doen, ik werd er gek van, dus een factory reset gedaan. zeg maar ;w tegen al je apps.
Ik had wat vrienden over de vloer en daarom geen apps op mijn telefoon gezet.

Toen viel hij weer uit, en nogmaals en nogmaals.

Inmiddels start hij niet meer op.
Hier een mooi filmpje

Iemand toevallig dezelfde ervaring?

telefoon wordt niet meer herkend door iTunes.

Wat zou ik kunnen doen, behalve naar Amsterdam reizen om daar ruzie te gaan maken met Apple...
1159,- euro...

[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 19-11-2017 11:06 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Beste antwoord (via gekke-gerrit op 20-11-2017 10:30)

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Helaas heb ik dit ook gehad. Ik wacht nog steeds op een nieuwe. Mijne is gekocht bij de online apple store. Woensdag is mijn nieuwe binnen. Ik heb de mijne gekregen op 3 nov. De problemen begonnen met af en toe een reboot op de 4e. Op de 5e was hij dood. De 6e gelijk gebeld in de ochtend. De 22e heb ik als het goed is de nieuwe. Ik had geen tijd om naar de store in Amsterdam of Haarlem te rijden. Voor mij te ver weg om zo even te doen. Daar wordt hij wel direct omgeruild. Je bent al minimaal de derde tweaker die dit heeft. @smoken had dit ook.

[ Voor 65% gewijzigd door Teknix1982 op 19-11-2017 11:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Waarom zou je ruzie gaan maken? Je krijgt waarschijnlijk gewoon weer een nieuwe :).

Hoi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Precies. Ruzie is niet nodig, ze zien dit en wisselen gelijk om. Er is een aparte voorraad voor dit soort doa’s.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:18
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:12 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Helaas heb ik dit ook gehad. Ik wacht nog steeds op een nieuwe. Mijne is gekocht bij de online apple store. Woensdag is mijn nieuwe binnen. Ik heb de mijne gekregen op 3 nov. De problemen begonnen met af en toe een reboot op de 4e. Op de 5e was hij dood. De 6e gelijk gebeld in de ochtend. De 22e heb ik als het goed is de nieuwe. Ik had geen tijd om naar de store in Amsterdam of Haarlem te rijden. Voor mij te ver weg om zo even te doen. Daar wordt hij wel direct omgeruild. Je bent al minimaal de derde tweaker die dit heeft. @smoken had dit ook.

[ Voor 65% gewijzigd door Teknix1982 op 19-11-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Mar.tin schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:07:
[...]

Contact opnemen met Apple.

De snelste manier is afreizen naar een Apple store. Maar bellen kan ook, echter heb je dan waarschijnlijk wel dat je hem éérst moet opsturen, en daarna pas een nieuwe krijgt.
Tenzij je een creditcard hebt, dan reserveren ze daarop een bedrag voor het geval je hem niet terug stuurt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:18
EWK schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:10:
[...]

Tenzij je een creditcard hebt, dan reserveren ze daarop een bedrag voor het geval je hem niet terug stuurt.
Dat kan misschien ook nog wel in het geval van zo’n duidelijke Doa, maar ik kreeg het niet voor elkaar met mijn X met een tik in het scherm (zie ervaringen topic)

Mag nu morgen naar de Apple store om hem direct om te ruilen.

Ook na herhaaldelijk aandringen dat ik niet zonder toestel kon, dat ik een nieuw toestel wel wilde voorschieten per CC kon het allemaal niet..

Zou AppleCare+ benodigd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mar.tin schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:55:
[...]

Zou AppleCare+ benodigd zijn?
volgens mij is zo'n Express Replacement inderdaad alleen mogelijk icm AC+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Bedankt voor jullie antwoorden,

Dus echt een doa :(

Een collega van mij gaat woensdag naar A'dam, dat is dan de snelste manier dus om een nieuwe te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
Even zeuren maar wat boeit het nu precies wat iets kost? Dus omdat het een duurder toestel is, moet het werken?? Wat een vage logica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
Volkan1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:39:
Even zeuren maar wat boeit het nu precies wat iets kost? Dus omdat het een duurder toestel is, moet het werken?? Wat een vage logica.
Ja natuurlijk moet het werken, je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat ook dure toestellen kapot kunnen gaan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
carpebios schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:43:
[...]

Ja natuurlijk moet het werken, je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat ook dure toestellen kapot kunnen gaan.
Ik bedoel te zeggen. Iets kan stuk zijn als het bijna niets kost of als het duur is... heeft niets met prijs te maken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb dit probleem vorige week donderdag gehad toen ik hem net uit de doos haalde! Had alle apps erop gezet via mijn backup hij was bezig alles te installeren en viel ineens uit... Ook daarna kreeg ik deze "bootloop"en elke optie gedaan die er maar was softwareupdate/factory reset niks werkte... Ben diezelfde dag naar de apple store gegaan en bleek een hardware fout te zijn zoals het mij werd verteld. Ik kreeg gelijk een nieuwe iphone X mee van de apple store, dus ik zou hier zeker even mee naar de apple store gaan.

Ik was zelf naar de apple store in Den haag gegaan wat voor mij het dichtstbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Inmiddels de iPhone achtergelaten bij een Premium Service Provider. Verwachting is 4-5 dagen. Ik ga zelf maar uit van enkele weken.

Weer terug naar de oldschool 6s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit al zelf geprobeerd ?
If your screen is black or frozen

If your screen is black or frozen, you might need to force restart your device. A force restart won't erase the content on your device. You can force restart your device even if the screen is black or the buttons aren't responding. Follow these steps:

On an iPhone X, iPhone 8, or iPhone 8 Plus: Press and quickly release the Volume Up button. Press and quickly release the Volume Down button. Then, press and hold the Side button until you see the Apple logo.
On an iPhone 7 or iPhone 7 Plus: Press and hold both the Side and Volume Down buttons for at least 10 seconds, until you see the Apple logo.
On an iPhone 6s and earlier, iPad, or iPod touch: Press and hold both the Home and the Top (or Side) buttons for at least 10 seconds, until you see the Apple logo.

If your iPhone, iPad, or iPod touch won‘t turn on or is frozen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Hackus schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
Dit al zelf geprobeerd ?
If your screen is black or frozen

If your screen is black or frozen, you might need to force restart your device. A force restart won't erase the content on your device. You can force restart your device even if the screen is black or the buttons aren't responding. Follow these steps:

On an iPhone X, iPhone 8, or iPhone 8 Plus: Press and quickly release the Volume Up button. Press and quickly release the Volume Down button. Then, press and hold the Side button until you see the Apple logo.
On an iPhone 7 or iPhone 7 Plus: Press and hold both the Side and Volume Down buttons for at least 10 seconds, until you see the Apple logo.
On an iPhone 6s and earlier, iPad, or iPod touch: Press and hold both the Home and the Top (or Side) buttons for at least 10 seconds, until you see the Apple logo.

If your iPhone, iPad, or iPod touch won‘t turn on or is frozen
Jazeker, geen succes helaas :X

Ik ben op het werk niet de enige helaas. er is nog iemand, die iPhone ging zelfs het noodnummer bellen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb met exact hetzelfde probleem te maken gehad. Volgens de Apple Store een bekend probleem, en ter plekke meteen omgeruild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:08
Ik heb mijn X 256GB SG sinds vorige week vrijdag.
En in ene vandaag een zwart scherm, reageerde nergens meer op.
Even op internet gekeken en toen de Volume + kort indrukken daarna volume - kort indrukken en toen de aan/uit knop ingedrukt houden.
Ik heb hem toen via iTunes herstelt en bijgewerkt en opnieuw de reservekopie teruggezet via iCloud.

Nu maar hopen dat dit eenmalig een software fout was, anders word het weer een ritje richting de Apple store Amsterdam :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Reem0nN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:23:
Ik heb mijn X 256GB SG sinds vorige week vrijdag.
En in ene vandaag een zwart scherm, reageerde nergens meer op.
Even op internet gekeken en toen de Volume + kort indrukken daarna volume - kort indrukken en toen de aan/uit knop ingedrukt houden.
Ik heb hem toen via iTunes herstelt en bijgewerkt en opnieuw de reservekopie teruggezet via iCloud.

Nu maar hopen dat dit eenmalig een software fout was, anders word het weer een ritje richting de Apple store Amsterdam :(
Ik help het je hopen, maar zo begon het bij mij ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:08
gekke-gerrit schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:19:
[...]

Ik help het je hopen, maar zo begon het bij mij ook :X
Nu alweer een paar dagen verder, en gelukkig geen zwarte scherm meer gehad! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gekke-gerrit
Fijn,

Kleine update van mijn kant,

via premium service provider mijn telefoon ter repratie ingediend.

Binnen 5 dagen is de telefoon omgewisseld voor een nieuwe :)

Tot nu toe werkt hij woehoeee!!

(Eind goed al goed?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het zelfde iPhone x 16 dagen oud ook zwart beeld en start niet meer op deze in nu opgestuurd lekker een dure telefoon en nu niets
Nu afwachten hoelang de reparatie gaat duren iemand een idee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

Grin

Ride si sapis.

*snip* flame

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 17-12-2017 11:48 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:51
*snip* maak voor de volgende keer een topicreport aan :)

[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 17-12-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 18:43
Ik heb ook al enkele dagen dat het toestel automatisch herstart. Het toestel heb ik al sinds de release maar dit gedrag is al sinds afgelopen week.

Heb maar de iOS ge-update maar dat lijkt niet geholpen te hebben. Anders maar een herstel.

You and I have memories longer than the road ahead

Pagina: 1