Ik kan 1 keer per jaar een declaratie van mijn internet opsturen bij mijn (vrouws) werkgever. Die wil echter 1 factuur voor een/per jaar. Is er überhaupt een provider waar je per jaar kunt betalen? Ik heb er nu een paar vergeleken, maar kom steeds automatische (maand)incasso's tegen.
Verwijderd
Op welke planeet zit die werkgever precies?
Plak anders alle jaarlijkse PDF's aan elkaar tot één PDF document en stuur dat op met een totaalbedrag er onder.
Plak anders alle jaarlijkse PDF's aan elkaar tot één PDF document en stuur dat op met een totaalbedrag er onder.
Tweak heeft een jaar abonnement. 1 Gbps voor €365. Moet je alleen wel in één van hun gebieden zitten.
Ik zou zelf een overzicht van alle facturen maken en alle maandelijkse facturen er achter doen. Of je vraagt een overzicht op bij de provider, als die daar aan mee wil werken.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:20:
Op welke planeet zit die werkgever precies?
I am the great Cornholio!
Of je stuurt een kopie van het contract op naar de werkgever als bewijsstuk voor de onkosten, zou voldoende moeten zijn. Eventueel achteraf alle afschriften/factureren.
Select * from INTERNETBANKIEREN where {description} = ISP AND {date} = TODAY-365
Anyhow, ik snap de vraagstelling van de werkgever wel/niet. Op zich wil je eens per jaar allerlei aftrekposten invullen op de jaarrekening maar aan de andere kant worden andere crediteuren (salaris, pand, electra, etc) toch ook niet per jaar betaald maar gewoon per betalingstermijn?
Anyhow, ik snap de vraagstelling van de werkgever wel/niet. Op zich wil je eens per jaar allerlei aftrekposten invullen op de jaarrekening maar aan de andere kant worden andere crediteuren (salaris, pand, electra, etc) toch ook niet per jaar betaald maar gewoon per betalingstermijn?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zou er op zich niet heel gelukkig van worden als ik maar een keer per jaar mijn reiskosten/parkeergeld/lunchkosten e.d. kon declareren. Moet je dat dan als werknemer een jaar lang voorschieten ? Wil ie gratis krediet ?MAX3400 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:40:
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Vraag aan de werkgever welke facturen ze van collega's langs zien komen.
Gewoon zelf in Word je eigen declaratie maken met omschijving iets als "Internet kosten",het totaal bedrag inclusief BTW per maand x 12 nemen van je ISP en deze zonder BTW als bedrag als declaratie indienen.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Heb je al telefonisch contact gehad met je provider? Meestal zijn dit soort dingen maatwerk, wat in veel gevallen prima te organiseren is. Je moet hiervoor uiteraard wel even contact opnemen met de klantenservice van de provider. De financiële afdeling kan je hierbij helpen.
@keko12 je openingspost is wel erg aan de karige kant. Op Tweakers verwachten we namelijk ook een wat eigen inzet en ik kan momenteel niet zien dat je dit ook gedaan hebt.
Neem dus even contact op met een aantal providers en mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan even een nieuwe post aan.
Neem dus even contact op met een aantal providers en mocht je er dan nog niet uitkomen, maak dan even een nieuwe post aan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.