Beste tweakers,
Deze technische noob zit met een probleem.Ik heb een oudere Philips surround systeem model nr:HTS9800W/12 en een Philips smart tv model nr: 42PFL4007H/12.Hoe sluit ik dit aan?Als iemand mij daarmee kan helpen zou echt top zijn.Ik heb zelf twee linker hersens als het om dit soort technische problemen gaat.Ik mis het geluid nu al een tijdje vooral bij het gamen op mijn ps4.AUB help mij met een oplossing ik stel het zeer op prijs.Ik wil dus alleen het tv geluid op mijn surround hebben.De dvd gebruik ik niet.
Bvd mvg Jxffxrs
Ps: Tv heeft audio in dvi/vga:ministereoaansluiting van 3.5mm
Y/Pb/Pr en Audio in Y/Pb/Pr:componentvideo en audio-L/R-mini-adapters.
Surround systeem heeft:scart naar tv
Digital in
L aux R
Component video pr pb y
Deze technische noob zit met een probleem.Ik heb een oudere Philips surround systeem model nr:HTS9800W/12 en een Philips smart tv model nr: 42PFL4007H/12.Hoe sluit ik dit aan?Als iemand mij daarmee kan helpen zou echt top zijn.Ik heb zelf twee linker hersens als het om dit soort technische problemen gaat.Ik mis het geluid nu al een tijdje vooral bij het gamen op mijn ps4.AUB help mij met een oplossing ik stel het zeer op prijs.Ik wil dus alleen het tv geluid op mijn surround hebben.De dvd gebruik ik niet.
Bvd mvg Jxffxrs
Ps: Tv heeft audio in dvi/vga:ministereoaansluiting van 3.5mm
Y/Pb/Pr en Audio in Y/Pb/Pr:componentvideo en audio-L/R-mini-adapters.
Surround systeem heeft:scart naar tv
Digital in
L aux R
Component video pr pb y
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 09:37 ]