Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer zal dienen als game/edit pc.
Games zoals PubG en Rainbow. Wat editen betreft zal dit vooral foto's zijn in het begin en later ook video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 1700 euro zijn zeker niet 1800 of meer...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 schermen, muis en toetsenbord. Componenten zullen allemaal moeten worden gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede video-kaart is mijn grootste zorg. Een case en ram.(staat niet in de lijst)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou liefst werken met een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo klein mogelijke case aangezien ik niet veel plaats heb in mijn kamer.(koeling moet natuurlijk wel nog optimaal zijn)
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken als hij begint achterop te geraken en het te lang duurt om te renderen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou vooral willen weten welke case ik het best kan nemen.
Ook zou ik graag weten of mijn componenten goed samen passen en of ik hier en daar nog iets van de prijs kan af halen. En hoeveel GB ram is het best?
De computer zal dienen als game/edit pc.
Games zoals PubG en Rainbow. Wat editen betreft zal dit vooral foto's zijn in het begin en later ook video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 1700 euro zijn zeker niet 1800 of meer...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 schermen, muis en toetsenbord. Componenten zullen allemaal moeten worden gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede video-kaart is mijn grootste zorg. Een case en ram.(staat niet in de lijst)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou liefst werken met een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo klein mogelijke case aangezien ik niet veel plaats heb in mijn kamer.(koeling moet natuurlijk wel nog optimaal zijn)
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken als hij begint achterop te geraken en het te lang duurt om te renderen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou vooral willen weten welke case ik het best kan nemen.
Ook zou ik graag weten of mijn componenten goed samen passen en of ik hier en daar nog iets van de prijs kan af halen. En hoeveel GB ram is het best?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 269,- | € 269,- |
1 | MSI Z370-A PRO | € 111,50 | € 111,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 495,- | € 495,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 59,- | € 59,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,50 | € 30,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 192,- | € 192,- |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.462,90 |
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 01:56 . Reden: Niet compleet ]