Xbox One X icm Ziggo Horizon box

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Sinds vorige week heb ik de upgrade gemaakt van de Xbox One naar de Xbox One X. Hierdoor moet ik nu vele GB's aan spellen/updates binnen halen. Echter heb ik zelf een dramatische verbinding van KPN die schommelt tussen de 10-12 Mbps. Hierdoor duurt het dagen om deze updates en spellen binnen te halen.

Ik heb goed contact met de buurman die over Ziggo (200 Mbps) beschikt, en heb daar mijn Xbox One X aangesloten (zowel via LAN als WiFI) om daar diverse dingen binnen te slurpen. Het probleem is echter dat ik wel verbinding krijg met het internet, maar alle downloads mislukken (Installation stopped). Ook als ik kijk bij de details van de verbinding blijven de download en upload speed leeg. Er wordt wel een Latency weergegeven van 27ms.

Vraag is dus; hoe krijg ik de Xbox aan het downloaden, het ligt in mijn ogen dus duidelijk aan de Horizon box van mijn buurman, omdat thuis hij wel gewoon download Ik heb al wel een statisch IP toegekend en een betreffende poort open gezet, echter heeft dit geen effect gehad.

Ik hoor graag of iemand tips heeft. :'(

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
RenoD87 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:13:
Sinds vorige week heb ik de upgrade gemaakt van de Xbox One naar de Xbox One X. Hierdoor moet ik nu vele GB's aan spellen/updates binnen halen. Echter heb ik zelf een dramatische verbinding van KPN die schommelt tussen de 10-12 Mbps. Hierdoor duurt het dagen om deze updates en spellen binnen te halen.

Ik heb goed contact met de buurman die over Ziggo (200 Mbps) beschikt, en heb daar mijn Xbox One X aangesloten (zowel via LAN als WiFI) om daar diverse dingen binnen te slurpen. Het probleem is echter dat ik wel verbinding krijg met het internet, maar alle downloads mislukken (Installation stopped). Ook als ik kijk bij de details van de verbinding blijven de download en upload speed leeg. Er wordt wel een Latency weergegeven van 27ms.

Vraag is dus; hoe krijg ik de Xbox aan het downloaden, het ligt in mijn ogen dus duidelijk aan de Horizon box van mijn buurman, omdat thuis hij wel gewoon download Ik heb al wel een statisch IP toegekend en een betreffende poort open gezet, echter heeft dit geen effect gehad.

Ik hoor graag of iemand tips heeft. :'(
Ik lees 'Installation stopped' dat betekent dus wel dat ie ze binnen heeft gehaald. Je zou eens kunnen proberen om je box te hardresetten -> 10 seconden powerknop vasthouden totdat je xbox opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Klopt inderdaad, omdat ik de downloads thuis al had gestart. Maar uiteindelijk heb ik de downloads helemaal opnieuw proberen te starten maar dit resulteerde in dezelfde melding helaas.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Schopje naar SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:52
Ik weet niet hoeveel GB je moet binnenhalen, maar als je 2 dagen verder bent zou je ook op zo'n 260 GB moeten zitten. 6,5 game van 40 GB per stuk?

Kan Xbox niet via een lan kabel de schijf overzetten? (roep maar iets wat bij Sony me wel lukt) - Ik gok zelf dat DMZ of Port Forwarding dichtgetimmerd staat als je buurman net zo langzaam laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:40
Weet je zeker dat je alle poorten open hebt staan?

https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

[ Voor 24% gewijzigd door Wylana op 21-11-2017 15:09 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1