JETRAM geheugen. Kent iemand het?

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ken iemand Jetram geheugen? Ik krijg nu een aanbieding binnen:

256mb 133Mhz Fl 87,50
512mb 133Mhz FL 183,-

Je krijgt 25 jaar garantie. Iemand goede ervaringen met dit geheugen?

Edit
Jaar toegeveogd ;)
/Edit

Verwijderd

Zal wel een onbekend merk zijn. Net zoiets als ehh... tjsa, gewoon, onbekend. :)
25 garantie? wat, jaar? maand? dag? seconde?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

--> [forum=7] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

De lengte van garantie zegt niets over de kwaliteit van een produkt. Ik ken het merkt niet. Ik denk dat je het moet zien als een no name brand waar garantie op zit waar je alleen wat aan hebt als ze dan nog bestaan, wat ik betwijvel.

Verwijderd

Dit geheugen zuigt - het is 133mhz SD-RAM CAS3 en je krijgt bij de regenboog levnslange garantie - ik heb echter een keer gekocht om te testen (zo goedkoop daar ga je niet dood van) en ik het 2 balkjes van 128 meegkregen waarvan er 1 al bij aankoop kapot was!

de andere functioneerd goed en heb ik maar in mijn fosterparend duron :D gepropt

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:38

ChUcKiE

Dus........

NIET kopen!!!

Zeker aanbieding van NTS via een mailinglist :r?? Nooit doen, een collega van me is er ook ingestonken....ze zeggen mooi dat het een A-merk is, maar volgens mij is het meer tegen C-merk!
Geheugen heeft ie terug gestuurd, maar na een maand nog steeds geen geld (350,--) terug gekregen!! Het geheugen werkte gewoon helemaal niet, in geen enkele PC!

Dus, doe aub niet!!! En doe nu zeker niet eigenwijs! Koop gewoon M-Tec/Infineon/Viking of andere A-merk geheugen!!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok, heb er maar Dana Elec van gemaakt, ruim een meier duurder, maar ok, geen problemen :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op donderdag 12 juli 2001 15:39 schreef ChUcKiE het volgende:
Koop gewoon M-Tec/Infineon/Viking of andere A-merk geheugen!!!
sinds wanneer is m-tec een a-merk?

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 21:35 schreef weareborg het volgende:

[..]

sinds wanneer is m-tec een a-merk?
is er iets mis met M-TEC? ik ha d kapotte JETRAM meegekrege en gratsi M-TEC trug gekrege, werkt zonder probleem

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:38

ChUcKiE

Dus........

M-Tec was dacht ik Mushkin Technologies, uiteraard geen vergelijkbaar A-merk als Kingston/Hyundai etc. maar wel goed!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Op Internet staat dat deze fabrikant vaak voor Apple geheugen modules maakt met levenslange garantie,.... zou dus volgens mij allemaal wel meevallen met.............

....Waarom kan ik die prijzen niet terug vinden op de site ??

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:57 schreef roelandstoter het volgende:
Op Internet staat dat deze fabrikant vaak voor Apple geheugen modules maakt met levenslange garantie,.... zou dus volgens mij allemaal wel meevallen met.............

....Waarom kan ik die prijzen niet terug vinden op de site ??
levenslange garantie klopt, het werkte wel in een pc, valt dus wel mee ja :D, maar de prijzen hier in maastricht zijn:

Dimm 168 pin SD RAM 64 Mb 3.3V 133Mhz Jetramm

NLG 39.95
Euro 18.13

Dimm 168 pin SD RAM 128 Mb 3.3V 133Mhz Jetramm

NLG 74.95
Euro 34.01

Dimm 168 pin SD RAM 256 Mb 3.3V 133Mhz Jetramm

NLG 139.00
Euro 63.08

Allemaal te bestellen bij http://www.regenboog.net maar de zaak is niet zo geweldig (valt wel mee) en ik heb er dus een keer een kapotte module meegekregen

wat ook raar is dat er staat dat de JETRAM modules van transcend zijn? :s

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
25jaar garantie..pppfffff, volgend jaar zitten ze weer onder een andere naam en heten ze GilletRam ofzo...
Pagina: 1