Wat betekenHP Laptop zonder reviews en overige verkooppunten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop van max 500 euro voor mijn werk. Voornamelijk voor simpel gebruik als internetten, mailen en office, maar thuis ook voor netflix en the sims (Verder geen zware games). Daarnaast een scherm 15" en makkelijk mee te nemen. Ik wil minimaal 8gb ram en 256 SSD geheugen.

Ik kwam op deze HP uit op bol.com, en hij leek me prima bij mijn eisen passend, ook een lekkere lange accuduur. Nou kan ik alleen verder niks over deze laptop vinden qua reviews en hij is ook nergens anders te koop. Wat betekent dat? is het een model dat maar kort op de markt is geweest of is er een goede reden die ik niet zie waarom niemand hem koopt? ;)

Wat denken jullie van deze laptop of hebben jullie nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-09 11:13
Het helpt om reviews op te zoeken van laptops uit dezelfde series (niet perse exact hetzelfde model). Notebookcheck heeft namelijk de HP-BW077AX gerecenseerd. Het model mag dan niet geheel overeen komen met het model dat jij linkt, maar de review is wel nuttig voor de eigenschappen die ze wel gemeen hebben (zoals de processor). Over die processor zijn ze bij notebookcheck niet bepaald postitief: "Despite its young age, the CPU feels years behind the competition and the notebook as a whole offers very little for prospective consumers."
https://www.notebookcheck...book-Review.232446.0.html

Wellicht is dit de reden waarom het model niet bijzonder populair is. Ik denk dat je beter een model kunt zoeken met een recente i3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Minimaal een i3 is inderdaad wel aan te raden. Ik denk dat dit je beste optie is: pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15 80SM01L8MH Wel 30 euro boven je budget maar dan heb je tenminste iets waar je even mee vooruit kunt.

Huawei P30

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
@RobertVDN Thanks! Die ziet er inderdaad goed uit! Maar ik kwam ook deze tegen:

https://www.bol.com/nl/p/...-laptop/9200000026490690/

Zelfs met een i5 processor, maar wel refurbished. Zou die niet beter zijn dan de lenovo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
MartineV schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:56:
@RobertVDN Thanks! Die ziet er inderdaad goed uit! Maar ik kwam ook deze tegen:

https://www.bol.com/nl/p/...-laptop/9200000026490690/

Zelfs met een i5 processor, maar wel refurbished. Zou die niet beter zijn dan de lenovo?
Dat zijn wel degelijke laptops alleen deze is al wel redelijk oud hoor. Daar zit een 4e generatie processor in en intel komt nu al uit met de 8e generatie. Ik ben zelf ook niet zo voor refurbished maar je moet het natuurlijk zelf weten. Ik zou voor de lenovo gaan. Dan heb je ook gewoon 2 jaar fabrieksgarantie. Dit zou trouwens ook een goeie optie zijn: pricewatch: Medion Akoya E6421 (30022585)

[ Voor 11% gewijzigd door RobertVDN op 24-11-2017 12:24 ]

Huawei P30