Wijziging User Review - [jschun] [meesje]

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:46
Beste moderator,

Bij deze wil ik jullie vragen om de review van jschun te verwijderen. Aangezien dit een wraak review betreft, heb ik geen contact opgenomen met de betreffende persoon. U kunt uit de review al direct opmaken dat het om wraak betreft. Beschrijving en levering zijn beoordeeld, terwijl ik geen product aanbied. Ik heb alleen gecommuniceerd als mogelijke koper.

Tevens wordt er veel gesuggereerd (veel behoefte aan contact, dat ik het te duur vind, dat ik kritisch ben, etc.), terwijl ik als koper gewoon alle informatie wil hebben voordat ik al dan niet tot een koop over ga. Ook onderbouw ik mijn maximale prijs en dat wordt nu tegen me gebruikt. Daarnaast ben ik kritisch; als iets als nieuwstaat wordt aangeboden en er zitten mogelijk krassen op, dan zie ik dat niet als nieuwstaat (zeker niet bij een product dat ergens geplaatst wordt en niet meer van z'n plek af komt). Maar ook mijn vraag naar deze mogelijke krassen, wordt afgedaan als WYSIWYG. Later zijn het strepen van vingers, welke ik me trouwens goed kan voorstellen, maar waarom dat niet gelijk aangeven ipv wysiwyg?

U kunt in de berichten conversatie ook zien dat als ik iets onderbouw (wat b.v. mijn max. prijs is of waarom ik meer info wil), wordt dat met een hele flauw korte opmerking afgedaan.

Bij voorbaat dank voor het verwijderen van zijn review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Jij hebt zelf ook geen nette review bij hem achtergelaten ook al heb je niets gekocht. Is ook niet zo netjes lijkt me.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen overeenkomst = geen beoordeling. Dat geldt voor beide partijen @jschun en @meesje.
De communicatie had zeker wat netter gemogen.

Ik heb beide reviews verwijderd.

@armageddon_2k1 Gelieve niet te reageren wanneer je zelf geen partij bent.

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 18-11-2017 19:40 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:46
@Bor Bedankt voor het opschonen en de toelichting.

Dit topic is gesloten.