Ik heb hier mijn kabelinternet gedeeld mbv WinRoute. Dit is gedaan op de PC van mijn ouders. Alles werkt perfect, geen problemen tot nu toe.
Nu wil ik een oude pentium (p75@100, 16MB, andere proc. en meer geheugen zijn onderweg)inzetten om die taak over te nemen.
Het MOET onder windows (95/NT
)gedaan worden, omdat er eventueel Word op te kunnen draaien. Tot nu toe ook geen probleem. Ik kan gewoon dat ding installeren, 2 'NIC's erin, WinRoute erop, klaar!.
Nu komt mijn probleem/vraag (eigenlijk zijn het er twee):
1)
Alle andere PC's in huis werken met win2k prof+sp2, kan ik daarmee aanmelden op een win95 PC, of is het beter om er NT4 op te zetten??
2)
Ik wil dat 's avonds om 22:30 het internet wordt afgesloten voor een aantal PC's. Er zijn er twee die 24/7 over internet moeten beschikken, de rest moet om 22:30 uit. Hoe kan ik dit het beste doen.??
Nu wil ik een oude pentium (p75@100, 16MB, andere proc. en meer geheugen zijn onderweg)inzetten om die taak over te nemen.
Het MOET onder windows (95/NT
Nu komt mijn probleem/vraag (eigenlijk zijn het er twee):
1)
Alle andere PC's in huis werken met win2k prof+sp2, kan ik daarmee aanmelden op een win95 PC, of is het beter om er NT4 op te zetten??
2)
Ik wil dat 's avonds om 22:30 het internet wordt afgesloten voor een aantal PC's. Er zijn er twee die 24/7 over internet moeten beschikken, de rest moet om 22:30 uit. Hoe kan ik dit het beste doen.??