Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

sandboxie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag.

Ik heb mijn systeem helemaal overnieuw geinstalleerd. Nu wil ik alles draaien via sandboxie.
Dus elke exe file die ik ga openen wil ik met sandboxie openen. Is er geen optie aanwezig ik sandboxie dat alle exe files automatisch worden uit gevoerd in de sanbox van sandboxie?

Ik kan een programma die ik niet vertrouw openen en instaleren in sandboxie..
Maar als ik alles sluit dan vind ik mijn programma die ik nodig heb nergens meer terug in HDD files.

Omdat ik het installatie bestand al niet vetrouw wil ik alles in sandboxy blijven draaien.

Betekend dit dat ik dit programma steeds weer moet installeren?
Of kan ik als ik het goed begrijp ergen vie het programma zelf sandboxie ergen iets openen als ik me sandbox niet leeg.. Ik begrijp niet helemaal hoe dit in elkaar steekt. Zou iemand my will helpen..

Alvast bedankt

Verwijderd

Alle exe (automatisch) starten in Sandboxie is IMHO geen goede optie omdat dan ook Windows zaken onder Sandboxie zullen gaan draaien en ik denk niet dat een goede zaak is.

Beter kun je (sorry voor het Engels) Forced Folders instellen in SB, waar alle programmas die in die Folders staan automatisch in SB worden gestart.

Als je programmas installeert onder Sandboxie, kun je ze terug vinden onder C:\Sandbox\%USER%\%SANDBOX% en van daar kun je ze ook opstarten.

Ik gebruik Sandboxie voor nieuwe programmas om te kijken wat ze doen op je systeem en als na 1-2 dagen het programma bevalt installeer ik het gewoon zonder Sandboxie

Edit: 10:52

Ik heb ff een programma geinstalleerd (Foxit Reader) in Sandboxie.

Om hem na installeren (in Sandboxie) weer te starten ga ik naar
C:\Sandbox\<User>\<Sandbox naam>\Drive\C\Program Files(x86\Foxit Software\Foxit Reader en click ik op FoxitReader.exe.

Om dit process te vereenvoudigen maak je gewoon een Shortcut van dit programma aan op je desktop of waar dan ook en zodra je het programma start wordt dan draait hij automatisch in Sandboxie.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2017 04:52 . Reden: Info toegevoegd ]