Verwijderd
Ik heb even rond gekeken bij verschillende webwinkels. En ik denk dat de Sony die je in gedachten hebt om te kopen. Inderdaad de beste keus is.
Andere merken maken bijna geen zwarte TFT monitoren. En de Sony is ook best betaalbaar. Bij Pc Vergelijk voor 1749,- en dan krijg je 100,- energiepremie. Dus eigenlijk 1649,-
Andere merken maken bijna geen zwarte TFT monitoren. En de Sony is ook best betaalbaar. Bij Pc Vergelijk voor 1749,- en dan krijg je 100,- energiepremie. Dus eigenlijk 1649,-
Compaq heeft zwarte TFT schermen die betaalbaar zijn kijk maar eens op hun site.
De TFT5000 is wit denk ik en diezelfde nr TFT5005 is de zwarte uitvoering.
De TFT5000 is wit denk ik en diezelfde nr TFT5005 is de zwarte uitvoering.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
De Compaq 5005 is inderdaad zwart maar wel duurder dan de Sony.
De Compaq kost zo'n 2099,-
Verwijderd
NEC heeft er eentje, 15"TFT in het zwart komt op Fl. 1899. In de zaak waar ik werk hebben we er eentje staan. Echt een mooi ding alleen het kost wel wat.
Tussen de 1500 en 1600 met btw/ Maar misschien heeft dat te maken met de hoeveelheid die je besteldOp donderdag 12 juli 2001 15:29 schreef delfosso het volgende:
De Compaq 5005 is inderdaad zwart maar wel duurder dan de Sony.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar VOBIS heeft een zwarte neovo met philips panel voor 1099,- staan
Maar VOBIS heeft een zwarte neovo met philips panel voor 1099,- staan
Pagina: 1