In Win 805(I) Waterkoelingsmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Beste medetweakers

Ik heb mijn Lian-Li PC-O8 verkocht omdat ik graag weer iets anders wil hebben. Nu is mijn oog gevallen op de In Win 805i alleen zie ik maar weinig foto/video's waar echt een dikke loop in gebouwd is. Reservoir lijkt niet te passen tussen de videokaart en rad. Mijn 1080Ti poseidon is 29.8 Cm lang.

Is er iemand die de case heeft en er wel een dikke loop in heeft gebouwd of iemand weet wie dit heeft.

Wil niet tot koop overgaan dat er straks geen reservoir in past. Me res is Bitspower 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntraxx
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:24
de inwin 805 is niet echt een superkast voor een custom loop ik zou dan eerder voor de 303 gaan (check mijn loop) . ik had hiervoor de 805 en dat is een superkast wel , alleen de mogelijk heden voor een custom loop zijn niet echt heel tof.. want je komt uit op dat je je resevoir tegen je rad moet plaatsen zelf ben ik daar geen fan van omdat je warme lucht blaas tegen je resevoir en lijkt mij dat je vloeistof dan ook wat warmer wordt zal wel niet veel zijn maar goed . vandaar ik ben overgestapt op de 303 en werkt veel beter althans voor mij dan

[ Voor 3% gewijzigd door Syntraxx op 24-11-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 08:06
Ik heb een custom loop in de 805 zitten, het past inderdaad niet echt lekker en de airflow is niet best, in de infinity versie is dat nog erger. Ik ga voornamelijk om deze reden een andere kast aanschaffen.

Bottom line is, het kan wel maar het is niet de beste kast voor zo'n project.

🇺🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Dank jullie wel :) Heb de Inwin 805 al in V&A gezet. Me oog is gevallen op de witte Lian Li PC-O11