Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik zat net op mijn pc toen ik ineens dat hardware disconnect geluid hoorde en beide monitoren op zwart gingen. Na tijdje wachten niks. Dus heb opnieuw opgestart om te kijken. Maar nadat de mobo bios scherm komt gaat die weer zwart. Hij deed de eerste keer wel drive scannen. Nu zat ik in het bios menu en hij leest beide ssd's wel gewoon. Me gpu staat er niet maar de fans en lichtjes ervan branden gewoon. Iemand enig idee?

Heb 2 monitors 1 hdmi 1 displayport.
Gtx 1070
I7 6700k
Z170a gaming m5
16gb ddr4
500gb samsung ssd. 256gb ssd crucial waar ook windows 10 op staat

- update. Start net nog is opnieuw en kreeg blauwscherm. Herstel, het lijkt erop dat windows niet op de juiste manier is geladen.
Toch kapot ssd' tje dan? :|

Groete

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start eens op met 1 monitor,dit lijkt me eerder de videokaart die moeilijk doet,als de ssd.Vooral omdat de monitors op zwart gaan

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 19:18

r44

Ook een melding of foutcode op bluescreen?

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu had ik hem reboot en ineens ging die aan windows updaten. Hij start weer maar alleen de 2de monitor doet het met hdmi.zal is kijken of er nvidia updates zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:08:
Nu had ik hem reboot en ineens ging die aan windows updaten. Hij start weer maar alleen de 2de monitor doet het met hdmi.zal is kijken of er nvidia updates zijn
Hier moet je even de instellingen aanpassen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lEecx5F.png

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het gister gedaan. Nadat ik nvidia had geupdated. Nu ging ik even weg en had de monitors uitgezet. Toen ik terug kwam en aan deed zetten ging enkel bovenste scherm aan. Opnieuw opgestart weer zwart scherm na enkel die opstartscherm van msi. Toen kreeg ik foutmelding dat windows onjuist geladen was. dus heb ik er voor gekozen win10 opnieuw te installeren. Toen ging die weer aan met clean install beide monitoren. Nu inmiddels weerkeeryje opnieuw opgestart en weer helemaal niks. Ik snap er niks meer van :/

Update. Op het moment dat ik het scherm met displayport eruit haal functioneerdhet bovenste scherm gewoon normaal. Dus kapotte gpu? Slechte driver? Of kabel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Heb je een IGPU?
Dan kun je de 1070 verwijderen en daarmee opstarten om te zien of het probleem zich dan ook voordoet.

Probeer anders via je ipgu te booten om te zien of het probleem zich dan ook voordoet.

[ Voor 28% gewijzigd door Cowamundo op 19-11-2017 18:48 ]

Pagina: 1