Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op mijn pc kunnen gamen (zoals gta v, en nieuwere games) en website's programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 800 euro het mag er iets overheen maar niet veel meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 beeldschermen dus hoef alleen nog de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben helemaal niet bekend met computers in mekaar zetten maar ik denk wel dat ik een video kaart nodig heb: geforce gtx 1060 gaming x 3gb, denken jullie dat dat niet kwa budget erin past? comments staan open!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
qua proccesor wil ik wel graag op een intel core i5 (omdat de kwaliteit gewoon goed is) ik wil als het kan ook een moederbord die ik later kan upgraden met bijv. extra ram
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet er gewoon goed op kunnen gamen en wil het meeste uit mijn €800 budget halen
Ga je overklokken?
Nee ik wil niet gaan overklokken (comments staan open)
Wat verwacht je van ons?
Dat ik het meeste uit mijn budget kan halen en altijd nog kan upgraden. Ik hoop dat ik samen met jullie
mijn pc kan samen stellen
Ik wil op mijn pc kunnen gamen (zoals gta v, en nieuwere games) en website's programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 800 euro het mag er iets overheen maar niet veel meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al 2 beeldschermen dus hoef alleen nog de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben helemaal niet bekend met computers in mekaar zetten maar ik denk wel dat ik een video kaart nodig heb: geforce gtx 1060 gaming x 3gb, denken jullie dat dat niet kwa budget erin past? comments staan open!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
qua proccesor wil ik wel graag op een intel core i5 (omdat de kwaliteit gewoon goed is) ik wil als het kan ook een moederbord die ik later kan upgraden met bijv. extra ram
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet er gewoon goed op kunnen gamen en wil het meeste uit mijn €800 budget halen
Ga je overklokken?
Nee ik wil niet gaan overklokken (comments staan open)
Wat verwacht je van ons?
Dat ik het meeste uit mijn budget kan halen en altijd nog kan upgraden. Ik hoop dat ik samen met jullie
mijn pc kan samen stellen