Logitech G610 keyboard nog te repareren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-05 14:08
Een klein jaar terug heb ik een Logitech G610 Orion brown keyboard gekocht en was daar zeer over te spreken. Helaas tijdens een firmware update brickte het keyboard. Halverwege de update ging het mis en dat leek niet meer te herstellen. Als ik nu het keyboard aansluit krijg in wel een melding dat er iets in de USB wordt gestoken maar het keyboard doet niks en de firmware update forceren werkt ook niet.

Na een mailwisseling heeft logitech mijn keyboard vervangen maar helaas worden G610 niet meer gemaakt dus kreeg in een nieuwere (geloof zelfs duurdere) Logitech pro gaming board. Nu heeft deze Romer-G switches en die vind ik gewoon minder fijn dan cherry brown.

Nu is mijn vraag is dat oude keyboard nog te fixen? Het lukt mij zelf soft- of firmware matig niet, maar kan ik dat ding ergens laten repareren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

Waarschijnlijk niet, firmware flashen zal niet éénvoudig te doen zijn. Anders had Logitech dit wel voor je gedaan.

Maar is het niet makkelijker om de Pro Gaming te accepteren en te ruilen voor een G610? Desnoods verkoop je de Pro Gaming en koop je er een G610 voor terug.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-05 14:08
Ja klopt zat ik ook al aan te denken maar dacht even checken of het te fiksen is door iemand met meer verstand dan ik. Voor 50 euro laten maken of een nieuwe halen voor 100 Euro was het checken waard... Dank voor je reactie!

Daar komt bij dat de cherry MX brown versie erg moeilijk te krijgen is.....

[ Voor 14% gewijzigd door Zmp op 18-11-2017 13:51 ]