Bitdefender voor ios

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevchenko
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-09 20:23
Mijn vraag
Bij mijn antivirus van bitdefender zit ook de mogelijkheid om de app voor ios te gebruiken. Deze heeft 2 functies:
Je mail scannen op lekken en een antidiefstalbeveiliging.

Heeft deze app eigenlijk zijn nut op ios?
Mail scannen op lekken, wat zouden ze daarmee bedoelen? Veel diepgaande info vind ik er niet echt over.

Heb je met findmyiphone niet Zowiezo een antidiefstalbeveiliging?
Wanneer ik de app eens test, vraagt hij bij het configureren toch enkele grondige ingrepen.
Iemand toch wat meer kennis van zaken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:51

Nick Name

SinFest!

Volgens deze link zou de iOS drie functies hebben:
Anti-Theft

Met Bitdefender Antidiefstal kunt u van op afstand uw iPhone lokaliseren, vergrendelen of wissen in geval van verlies of diefstal.

2. Accountprivacy

Controleer of uw online accounts een data-inbreuk hebben geleden, rechtstreeks via uw iPhone. Er zijn zoveel populaire websites en apps die waarschuwen over lekken in databases. Het is dan ook makkelijk om het overzicht te verliezen over uw bedreigde accounts. Accountprivacy laat het u weten wanneer uw gevoelige data een risico lopen, zodat u actie kunt ondernemen op basis van de status ervan.

3. Ouderlijk adviseur

Houd toezicht over uw kinderen via hun mobiele apparaten en zorg ervoor dat ze u iets laten weten als ze veilig aangekomen zijn, gewoon door op een knop in de app te tikken.
Geen idee hoe zinvol dit is in jouw situatie. Ik zag de mailscanfunctie er niet bij staan

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ano123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-07 18:35
Ik ken de app niet en kan geen volwaardig antwoord geven, maar ik zou het niet gebruiken. Alle mailproviders (en mailapplicaties) hebben een ingebouwde spamfilter die (meestal) goed werkt. Wat die filter voor lekken juist doet weet ik niet, maar het lijkt me geheel zinloos.

Zoals je zegt hebben iPhones een ingebouwde antidiefstalbeveiliging, dus ook hier heeft het geen zin om die van Bitdefender te gebruiken.

Conclusie: die app zou alleen maar de batterij van je iPhone nóg sneller laten leeglopen dan dat hij nu al - iPhone kennende - heeel snel leegloopt. :P

Misschien is het "zonde" van het geld dat je eigenlijk hebt betaalt voor die licentie, maar het heeft geen meerwaarde te bieden aan de veiligheid van je telefoon.

Groet

[ Voor 3% gewijzigd door ano123 op 18-07-2018 00:18 ]

Soms actief. Soms.

Dit topic is gesloten.