Toon posts:

IBM 60GXP 60GB is ERG traag hier! :? :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging net ff voor de fun die sisoft sandra benchmark draaien, en nu zag ik dat mijn schijf behoorlijk traag is |:(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/voo/bench.gif

Alles staat al op DMA enzo.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/voo/bench2.gif

Wat kan ik hieraan doen, want hij is nog bijna trager dan een ATA33 5400rpm schijfje |:(

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 12:28
Dat is idd erg traag ik zit hier onder win2k met een score van 24317 met dezelfde HD op een promise U100 controller.

Stay hungry, Stay foolish

Verwijderd

Ik haal ook ongeveer 24000 met dezelfde schijf. Er is duidelijk dus iets verkeerd... alles lijkt goed te geconfigureerd. Ga eens defragmenteren en probeer het daarna nog eens.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... moet ik vanavond maar eens even deragmenteren ofzo :)
Hoelang duurt zoiets?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ligt eraan hoe erg de schijf is gefragmenteerd, en de grootte van de schijf. (draai defrag in veilige modus)

Juist

Verwijderd

ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ik heb een IBM 45gb, die is zelfs nog trager. Ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen, eerst dacht dat het aan de ATA100 lag bij win2k maar met sp2 (nl) nog steeds zelfde :( ik draai trouwens NTFS

Verwijderd

Maakt het miskien uit als je de 4in1 drivers installeerd or niet?

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
sisoft sandra klopt geen bal van, ik kan die test 5x draaien en dan begint ie met 10000 volgende keer 30000 dan weer 15000 dan weer 20000, dan weer 52000 tis elke keer iets anders, volgens mij krijg je gewoon een random cijfer te zien ofzo (met 2001 iig)

Verwijderd

dat geloof ik niet helemaal
probeer anders HD TACH eens,
moet je ff zoeken kep de precieze link even niet,
dat is wel betrouwbaarder..als sandra.

Verwijderd

HDTACH, volgens mij moet je die registreren voor ntfs en win2k :(
Pagina: 1