Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sen
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 18:46
Ter vervanging voor mijn Nexus 5x ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb al een paar opties gehad zoals de lenovo p2 (te zwaar en kon icoontjes niet kleiner instellen en geen android 8 mogelijkheid) de Xiaomi Mi A1 Zwart (slecht 4g bereik waar mijn nexus gewoon 4g bereik had heeft deze het niet ook klinkt het voor de andere kant extreem blikkerig bij telefoongesprekken) Het grootste probleem met de nexus 5x was de batterij die het geen dag uithield vanaf dag 1.

Ik zoek een?
Smartphone die een wat groter scherm heeft maar niet te breed max 75mm, gewicht liefst ook zo min mogelijk maar heb wel een goede batterijduur nodig. Goed 4g bereik met goede bel kwaliteit.

Wat is je budget?
Ik wil eigenlijk maar 300 tot 450 uitgeven maar kom tot de conclusie dat ik beter wat meer kan uitgeven voor beter bereik en geluid.

Wat heb je zelf al gevonden?
S8 prima toestel helaas geen stock android en die vingerafdruk scanner zit op de meest onlogische plek ooit.

LG G6. Toch wel weer 1.5 jaar oude specs zoals bluetooth 4.2 ipv 5.0 geen idee wat de bel kwaliteit en 4g bereik zijn.

Nokia 8 specs prima ziet er wel wat outdated 13 in een dozijn uit. ook weer geen ervaring met bel kwaliteit en 4g

Oneplus 5t Specs zien er goed uit mooi groot scherm. Helaas wel wat breed. Weer geen ervaring met 4g en bel kwaliteit.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19:32

DarkSide

theres no place like ::1

Oneplus heeft prima 4g en belkwaliteit.
Zoek iemand op die een OP3(t) of 5 heeft en de breedte valt wel mee.

Vind de ondersteuning de laatste tijd goed met updates en patches.
En de near stock android ervaring is heerlijk.
Zelf nu al weer een aantal jaar tevreden OP gebruiker.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-01 11:09

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

Ik ben zelf een fan van Oneplus! Je zult geen problemen ondervinden met bellen of 4G, da is wordt gewoon volledig gedekt. Toestel is redelijk mooi afgewerkt ookal is ie wat breed door de afwerking licht hij toch lekker in de hand. Verder gewoon een hele goede allrounder, laatste en snelste chipset, zat ram, goede camera, snelle opslag en een prima amoled scherm. Batterij duur is volgens de reviews meer dan zat en daarnaast zou hij ook enorm snel opladen door Dash Charge!

Android Fanaat!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True