[Spielerij] ==> Release lijst.

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Het valt mij op dat er in spielerij vaak wordt gevraagd naar wanneer een spel uitkomt. Misschien zou het handig zijn, om bovenaan het forum een topic te zetten waar de bekende release date van bepaalde spellen/mods uitkomen. Uiteraard kunnen mensen hier niet op reageren, maar wel eerst ff lezen voordat zij een vraag stellen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mwa, dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee ;) Ik ga van het weekeind iig de FAQ afmaken daar komt ook wat over in te staan.
Maar zo'n topic is misschien niet echt een slecht idee. Ga eens even kijken hoe 'uitvoerbaar' het is.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Succes alvast :-)

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is simpel hoor. Je kijkt gewoon op gonegold voor de releasedates. Een one-stop site.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ja en zo zijn er nog honderd andere sites waar releasedates staan.
RELEASE DATES LAST UPDATED: 07/09/01
Train Simulator Microsoft
06/01/01
RELEASED
Dat is de laatste release volgens hun. Ik kan op die site nog geeneens operation Flashpoint vinden, evenals wanneer max payne uitkomt.

Dus dat is geen oplossing. Makkelijker zou zijn om dat hier op GOT 'ff' te doen.

• SkoolieDie
  • Niet online
Ja en zo zijn er nog honderd andere sites waar releasedates staan.
Inderdaad, waarvan de meeste totaal onbetrouwbaar zijn en gewoon de beloftes die gedaan worden (aan grote retailers om vette preorders binnen te krijgen) napapegaaien.
RELEASE DATES LAST UPDATED: 07/09/01
Train Simulator Microsoft
06/01/01
RELEASED
Dat is de laatste release volgens hun. Ik kan op die site nog geeneens operation Flashpoint vinden, evenals wanneer max payne uitkomt.
Sjongejonge, wel de moeite nemen om te quoten van die site maar niet even langer dan 1 naoseconde kijken. |:(
Even je scrollwheel gebruiken en dan zie je:
Laatste released:Vietnam 2 Valusoft 07/02/01 RELEASED
Max Payne : When It's done. DUH.
Dus dat is geen oplossing. Makkelijker zou zijn om dat hier op GOT 'ff' te doen.
Hoe ga je dat precies 'ff doen' ? Het Buro Voor Accurate Nederlandse Game Release Voorspellingen raadplegen ?
Zou leuk zijn als dat bestond.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Euhm ik meen mij een nieuwsposting op gamers.nl te herinneren dat Max Pijn in 25 dagen uitkwam zal wel ff voor je kijken :)

edit:

Hier is die :)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 09:52 schreef SkoolieDie het volgende:

Sjongejonge, wel de moeite nemen om te quoten van die site maar niet even langer dan 1 naoseconde kijken. |:(
Even je scrollwheel gebruiken en dan zie je:
Laatste released:Vietnam 2 Valusoft 07/02/01 RELEASED
Max Payne : When It's done. DUH.
[..]
en nog meer blablabla
Ik vraag aan de "Lieve Adjes" of het handig is, niet aan jou. Een release lijst is niet voor games die al gereleased ZIJN, maar voor games die nog uit moeten komen.
Inmiddels heb ik van Thunder al vernomen dat Max Payne waarschijnlijk 27 Juli of 3 augustus in de winkels ligt. Maar daar ging het eigenlijk niet om.

Als je nou alleen maar een beetje kan trollen, ga dan ff wat anders doen ajb.

• SkoolieDie
  • Niet online
Larzan nou moet je echt even ophouden.

Ik vind het ook een goed idee en plaats dus een link waar je betrouwbare info kan halen. Voor jouw plan moet je ergens je release dates vandaan halen toch. Kennelijk vat je dit op als een aanval ipv een bijdrage en komt gelijk met een chagrijnig antwoord . Maar Goed.

Verder is dit een forum waar iedereen in mag reageren als hij/zij wat zinnigs te melden heeft dus doe ajb niet zo arrogant met 'ik stel een vraag aan de adjes en jij moet je mond houden'.

Draai verder ook de boel niet om. Jij komt met een quote van het laatste released spel op die site die niet klopt. Dus nogmaals (lezen is ook een vak) scroll wat verder en alle spellen die released of gold zijn gegaan en de releasedates van spellen die nog niet uit zijn staan in dezelfde lijst.
Ik weet wat een release lijst is OK?

En zeggen dat ik aan het trollen ben daar houd ik niet zo van. Kijk liever eerst naar je eigen reakties en neem de tijd om te lezen wat mensen schrijven voordat je twee keer achter elkaar dingen zegt die nergens op slaan.

Gaat al aardig de flame/offtopic kant op dit dus genoeg. Het blijft een leuk plan Larzan, zeker als het lukt om aan Nederlandse release dates te komen die betrouwbaar zijn.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

release date != betrouwbaar

En nu niet meer gaan flamen. Ik ga kijken of er 'iets' van te maken is.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wie gaat dat dan bijhouden?

(als dit al gevraagd is: Foutje bedankt.)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1