Vraagtekens in Dock na terugzetten backup met Time Machine

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Hallo,

Vandaag een MacBook 12 inch gekocht, een pracht laptop.
Via time machine heb ik mijn oude iMac bestanden kunnen overzetten, echter zijn er een aantal programmas die onderin nu een vraagteken geven

- thunderbird
- spotify
- office

Echter kan ik deze programmas wel opnieuw downloaden, maar ik wil verder met de programmas zoals ze waren,

Ik snap niet wat er nu fout gaat, als ik time machine open, en scroll door naar programmas dan zie ik ze wel staan maar dan kan ik ze nog niet terug zetten.

Komt volgens mij ook doordat ik programmas niet had aangeklikt bij time machine vanavond, aangezien de harde schijf te klein is in de mac

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 17-11-2017 22:45 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Beste antwoord (via Mars18 op 20-11-2017 08:40)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het probleem is dat je niet de programma's teruggezet hebt. Dan staan ze dus niet op je Mac en kan Dock ze dus ook niet vinden. Oplossing: zorg dat ze wel teruggezet worden.

Als je schijf te klein is kan je ook een grotere schijf installeren en daarna de boel terugzetten. Je kan ook bepaalde zaken die groot zijn maar niet direct nodig, zoals Muziek of Fotos uitzetten bij het terugzetten en de rest aan laten, dan kan je in elk geval verder.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44
Eerst de programma’s installeren en dan de time machine versie nog eens terugzetten zou moeten werken

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topictitel iets verduidelijkt van "Timemachine vraagtekens" naar "Vraagtekens in Dock na terugzetten backup met Time Machine" :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het probleem is dat je niet de programma's teruggezet hebt. Dan staan ze dus niet op je Mac en kan Dock ze dus ook niet vinden. Oplossing: zorg dat ze wel teruggezet worden.

Als je schijf te klein is kan je ook een grotere schijf installeren en daarna de boel terugzetten. Je kan ook bepaalde zaken die groot zijn maar niet direct nodig, zoals Muziek of Fotos uitzetten bij het terugzetten en de rest aan laten, dan kan je in elk geval verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Het is geluk door de programma's die een vraagteken waren opnieuw te downloaden en te installeren.
Zelfs Thunderbird had nog alle mailtjes en mapjes gelukkig.

Bedankt voor jullie tips.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen